Cześć. Mam na imię Kacper Nosal;-) Urodziłem się 15.03.2010 roku i od pierwszych dni swojego życia walczę z następstwami błędów lekarskich popełnionych podczas porodu. Choruje na mózgowe porażenie dziecęce w postaci cztero-kończynowego niedowładu spastycznego,małogłowie oraz padaczke (Zespół Westa). Choroby te powodują ,że nie potrafię chodzić, siedzieć a nawet stabilnie utrzymać główki jednak z każdym dniem walcze o moje zdróweczko ;-) Pokazuje Wam w tym blogu moje życie..ale i tez wspaniałych ludzi...moich Aniołków których spotykam na mojej drodze zycia;-)
kontakt do mnie a raczej do mojej mamusi:
tel.692 112 143
e-mail:kacpernosal@onet.pl
oraz zapraszam na Fb -Kacper Nosal

sobota, 14 marca 2015

Mija 5 latek kiedy jestem na tym świece .... mimo ze te 1825 dni nie nalezały do najłatwiejszych to kazdego dzionka staram sie jak najwiecej nauczyc ....czasem bywa bardzo ciezko ale i tak z usmiechem na twarzy witam kazdy kolejny dzien bo przeciez zycie i tak jest fajowe ;-)
Pokazuje Wam tu moje zycie z kazdej strony -z tej wesołej ale i tez z tej smutnej ....
Dzieki Waszej pomocy moge cieszyc sie tym że jestem TU ....z Wami z rodzicami i cala rzesza Wujaszkow i Cioc .... że robie malutkie postepy choc moze dla Was to "nic " jednak dla mnie to szczyty ktore kazdego dnia podbijam ( bo przeciez miałem byc roslinka)
Jezeli chcielibyscie na moim wirtualnym torciku zapalić świeczke to zapraszam Was serdecznie ....
739 zapalonych świeczek i bedzie oplacony moj turnusik ;-) To byłby piekny prezencik dla mnie a do tego połaczony z szansa na kolejne podbicie jakiegos szczytu ktorych jest jeszcze ogrom przede mna
739 OSOB KTORE ZAPALA ŚWIECZKE NA MOIM WIRTULANYM TORCIKU I CEL OSIAGNIETY... POMOZECIE ?
Prosze Was o udostepnianie... buziaki w nosalki ;-)



https://www.facebook.com/events/892302844126618/892303390793230

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz