Cześć. Mam na imię Kacper Nosal;-) Urodziłem się 15.03.2010 roku i od pierwszych dni swojego życia walczę z następstwami błędów lekarskich popełnionych podczas porodu. Choruje na mózgowe porażenie dziecęce w postaci cztero-kończynowego niedowładu spastycznego,małogłowie oraz padaczke (Zespół Westa). Choroby te powodują ,że nie potrafię chodzić, siedzieć a nawet stabilnie utrzymać główki jednak z każdym dniem walcze o moje zdróweczko ;-) Pokazuje Wam w tym blogu moje życie..ale i tez wspaniałych ludzi...moich Aniołków których spotykam na mojej drodze zycia;-)
kontakt do mnie a raczej do mojej mamusi:
tel.692 112 143
e-mail:kacpernosal@onet.pl
oraz zapraszam na Fb -Kacper Nosal

poniedziałek, 3 grudnia 2018

26 Listopad


Wczoraj cała noc i dzień walki z zapaleniem krtani...
Dziś kwarantanna w domu i ...
Zero oznak choroby...
Jak szybko i znienacka łapie choroba krtan uniemożliwiajac oddychanie i funkcjonowanie tak szybko przechodzi...
Leki poszły w ruch ale stare babciny lekarstwo zadziałało najszybciej (mleko+maslo+miod)...
Dziś dzień terroryzowania -trzeba wykorzystać zeby tyłek usadowic na rodziców nogach i nie dac się z nich przegonic...
Wczoraj prawie cały dzień tak spędziłem to i dziś chce ...
Hihi ...
Uciekam na kolację... umyc ciałko i do wyrka (tradycyjne bedzie to pewnie kolo 23 bo ja muszę mamcie miec kolo siebie zeby zasnąć )
Buziaki w nosalki pa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz