Cześć. Mam na imię Kacper Nosal;-) Urodziłem się 15.03.2010 roku i od pierwszych dni swojego życia walczę z następstwami błędów lekarskich popełnionych podczas porodu. Choruje na mózgowe porażenie dziecęce w postaci cztero-kończynowego niedowładu spastycznego,małogłowie oraz padaczke (Zespół Westa). Choroby te powodują ,że nie potrafię chodzić, siedzieć a nawet stabilnie utrzymać główki jednak z każdym dniem walcze o moje zdróweczko ;-) Pokazuje Wam w tym blogu moje życie..ale i tez wspaniałych ludzi...moich Aniołków których spotykam na mojej drodze zycia;-)
kontakt do mnie a raczej do mojej mamusi:
tel.692 112 143
e-mail:kacpernosal@onet.pl
oraz zapraszam na Fb -Kacper Nosal

poniedziałek, 3 grudnia 2018

23 Październik


A to takie zdjęcie dla przypomnienia ze czas za szybko płynie...
"Chwila " temu a ja juz skonczone 8.5 lat ...
Czas płynie a ja dalej walczę...
Codziennie walka z niepełnosprawnością i z przeciwnościami losu ale najważniejsze ze Nosalki trzymają się razem ;-)

U mnie powrot do normalności a wiec juz duze obroty i czasu brak ...
Pogoda nie za wesoła wiec flegmula dziadula znowu się pojawiła...
Ciocia jutro wynaciaga porządnie klatkę piersiową i zmotywuje ciałko do walki z nia ...
Uciekam chrapciac ...
Buziaki w nosalki pa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz