Cześć. Mam na imię Kacper Nosal;-) Urodziłem się 15.03.2010 roku i od pierwszych dni swojego życia walczę z następstwami błędów lekarskich popełnionych podczas porodu. Choruje na mózgowe porażenie dziecęce w postaci cztero-kończynowego niedowładu spastycznego,małogłowie oraz padaczke (Zespół Westa). Choroby te powodują ,że nie potrafię chodzić, siedzieć a nawet stabilnie utrzymać główki jednak z każdym dniem walcze o moje zdróweczko ;-) Pokazuje Wam w tym blogu moje życie..ale i tez wspaniałych ludzi...moich Aniołków których spotykam na mojej drodze zycia;-)
kontakt do mnie a raczej do mojej mamusi:
tel.692 112 143
e-mail:kacpernosal@onet.pl
oraz zapraszam na Fb -Kacper Nosal

niedziela, 30 grudnia 2018

21 grudzień

Obraz może zawierać: 2 osoby, uśmiechnięci ludzie, okulary

Witajcie...
Co to był za szalony tydzien...
Rehabilitacja jak zawsze Ale ile atrakcji w szkole...
We wtorek wycieczka na Rynek z moja kochana Gromadka ...
Zapakowany w wozeczku ciepło ubrany zwiedzalismy jarmark bożonarodzeniowy- tatulkowi na pamiątkę kupiłem superasnego renifera ;-)
A w środę spotkanie rodziców w szkole ...
Staruszkowie bawili się bardziej niż my w strojenie minek do pamiątkowych zdjęć..
Produkowali takze pamiątkowe buteleczki -oczywiście puste ...
Na koniec były tulaski sciasknia i zyczonka
Dziś coś gorszy humorek...
I na wieczór okazało się ...
Gorączka...
Hmmm...
Leki poszły w ruch ...
Ciężki ten rok z chorobami ...
Oby od nowego bylo juz lepiej...
Uciekam chrapciac pa
Buziaki w nosalki pa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz