Cześć. Mam na imię Kacper Nosal;-) Urodziłem się 15.03.2010 roku i od pierwszych dni swojego życia walczę z następstwami błędów lekarskich popełnionych podczas porodu. Choruje na mózgowe porażenie dziecęce w postaci cztero-kończynowego niedowładu spastycznego,małogłowie oraz padaczke (Zespół Westa). Choroby te powodują ,że nie potrafię chodzić, siedzieć a nawet stabilnie utrzymać główki jednak z każdym dniem walcze o moje zdróweczko ;-) Pokazuje Wam w tym blogu moje życie..ale i tez wspaniałych ludzi...moich Aniołków których spotykam na mojej drodze zycia;-)
kontakt do mnie a raczej do mojej mamusi:
tel.692 112 143
e-mail:kacpernosal@onet.pl
oraz zapraszam na Fb -Kacper Nosal

środa, 22 marca 2017

17 marzec

Hejo Hejo
Jestem jestem ..
Przepraszam że nie odzywam się do Was ale tyyyyyle się dzieje...
Jako 7 latek obowiązki wciąż te same gdy miałem 6,5,4,3 ,2 latka a nawet jak byłem taki malutki:-)
Wygibaski muszą być zaliczone...
A oprócz wygibaskow zajęcia z Ciociami zarówno w szkole jak i w domciu...

Odwiedziło mnie parę cioć i Wujow z osobistymi życzonkami a to jeszcze ponoć nie koniec :-)
Jak to bardzo lubię takie odwiedzinki przede wszystkim moich nowych znajomych którzy chcą mnie poznać i zobaczyć jak tak naprawdę funkcjonuje 😊

Dziękuję za Wszystkie Wasze listy .. od 3 dni mamcia w wolnym czasie mi je czytać a końca jeszcze nie widać ...
Dziękuję za każde mile słowa a przede wszystkim Dziękuję dzieciakom takim moim rówieśnikom którzy sami przygotowali karteczki z superasnymi rysunkami :-)
Dziękuję przedszkolu " Wesołe Skrzaty" z Nowego Sącza za odwiedziny "delegacji "z misiem i skrzynka pełna listów a także pięknymi życzeniami-już niedługo wrzucę filmik -wzruszyla się mamcia nawet ze dzieci tak pięknie zaangażowaly się w sprawienie mi radości :-)
Gdy tylko przeczytamy wszystkie Wasze listy postaramy się je policzyć i oczywiście wrzucić zdjęcie a nie będzie to napewno jedno zdjęcie:-)
Dziękuję Wujowi Bartkowi za super napis który wisi w pokoiku i ogłasza że to moje tygodniowe święto:-)(koszulka z moim ulubionym Elmo to też prezent od niego) 😚😚😚
No a teraz uciekam chrapciac
Jutro będę wkońcu zdmuchiwal świeczki z tortu a więc grzecznie uciekam chrapciac pa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz