Cześć. Mam na imię Kacper Nosal;-) Urodziłem się 15.03.2010 roku i od pierwszych dni swojego życia walczę z następstwami błędów lekarskich popełnionych podczas porodu. Choruje na mózgowe porażenie dziecęce w postaci cztero-kończynowego niedowładu spastycznego,małogłowie oraz padaczke (Zespół Westa). Choroby te powodują ,że nie potrafię chodzić, siedzieć a nawet stabilnie utrzymać główki jednak z każdym dniem walcze o moje zdróweczko ;-) Pokazuje Wam w tym blogu moje życie..ale i tez wspaniałych ludzi...moich Aniołków których spotykam na mojej drodze zycia;-)
kontakt do mnie a raczej do mojej mamusi:
tel.692 112 143
e-mail:kacpernosal@onet.pl
oraz zapraszam na Fb -Kacper Nosal

środa, 15 czerwca 2016

14 czerwca

witajcie Kochani
dzionki lecą a ja walczę... walcze z jakimś paskudnym wirusem który gdzieś mnie dopadl i paskudztwo nie chce puścić mnie ze swoich łap... niedziela to czas odpoczynku i lenistwa a poniedziałek wyprawa do dzieci...
dzieci zaprosiły mnie już kiedyś ale niestety dopiero teraz udało się wkoncu dotrzeć :-) piękne widoki i miłe wspomnienia zostały :-)
od rana coś było ze mną nie tak...
brak humoru ...
brak zainteresowania...
ale i ogólne zmęczenie...
no i się zaczęło...
wymioty... wymioty... wymioty...
pusty brzusio...
gardełko boli...
ach...
w nocy gorączka...




od rana złości i zero sił na cokolwiek...
popołudniu już lepiej...
na widok Wujcia i Cioci humorek się poprawil
ale po kolacyjce niestety znowu wymioty :-(
zaczęly biegać po brzusiu baczki więc pozostało zjadać lekarstwa i czekać na poprawę.. buziaki w nosalki pa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz