Cześć. Mam na imię Kacper Nosal;-) Urodziłem się 15.03.2010 roku i od pierwszych dni swojego życia walczę z następstwami błędów lekarskich popełnionych podczas porodu. Choruje na mózgowe porażenie dziecęce w postaci cztero-kończynowego niedowładu spastycznego,małogłowie oraz padaczke (Zespół Westa). Choroby te powodują ,że nie potrafię chodzić, siedzieć a nawet stabilnie utrzymać główki jednak z każdym dniem walcze o moje zdróweczko ;-) Pokazuje Wam w tym blogu moje życie..ale i tez wspaniałych ludzi...moich Aniołków których spotykam na mojej drodze zycia;-)
kontakt do mnie a raczej do mojej mamusi:
tel.692 112 143
e-mail:kacpernosal@onet.pl
oraz zapraszam na Fb -Kacper Nosal

wtorek, 4 sierpnia 2015

PH metria

Kolejny dzionek i kolejne załatwienia ... wczoraj mamcia ogarnęła mi już zerówke (tak Musze iść do szkoły bez odwołania ) udało się z panią dyrektor ze szkoły nr 21 w Nowym Sączu wstępnie mnie zapisać na indywidualna zerówke jednak wpierw opinia z poradni psychologicznej ... a więc jak widzicie nam się nie nudzi a raczej rodzicom w ogarnięciu tych wszystkich papierków
A dziś jak widzicie badanko czy refluks mniejszy czy leczenie pomaga ... wujo doktorek zbadał mnie i niestety nie obędzie się bez gastroskopi i 3 dniowego pobytu w szpitalu ... ale cóż musi być to musi
Jutro na szczęście nie musze jechać odwiesc urządzenia tylko mamcia zrobić sobie wycieczkę
Acha najważniejsze
Dziękuję Wujo Marcin KuklaKukla za Twoja pomoc ... cenny swój czas poświęcasz dla mojej osóbki .... to się nazywa pomoc DZIĘKUJE hihi jak będę dorosły to zaprosze cie na piwko hehe a teraz uciekam i zapraszam was na konkursik który we wczorajszym poście jest buziaki pa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz