Cześć. Mam na imię Kacper Nosal;-) Urodziłem się 15.03.2010 roku i od pierwszych dni swojego życia walczę z następstwami błędów lekarskich popełnionych podczas porodu. Choruje na mózgowe porażenie dziecęce w postaci cztero-kończynowego niedowładu spastycznego,małogłowie oraz padaczke (Zespół Westa). Choroby te powodują ,że nie potrafię chodzić, siedzieć a nawet stabilnie utrzymać główki jednak z każdym dniem walcze o moje zdróweczko ;-) Pokazuje Wam w tym blogu moje życie..ale i tez wspaniałych ludzi...moich Aniołków których spotykam na mojej drodze zycia;-)
kontakt do mnie a raczej do mojej mamusi:
tel.692 112 143
e-mail:kacpernosal@onet.pl
oraz zapraszam na Fb -Kacper Nosal

czwartek, 16 lipca 2015

ANIOŁY

kolejne Aniołki na mojej drodze
 Dziekuje Wspanialym Ciocią z takiego dalekiego kraju za paczusie dla mnie pomimo choroby swojej córci -pomaga mi ;-) tak powinno być - powinnismy sobie pomagac bo o to chodzi w zyciu - zyjemy dla innych a nie tylko dla siebie;-) Ja tez pomagam jesli tylko moge bo wiem ze mi tez inni pomagaja Dostalem 53 buteleczki nurtidrików ... bedzie na dłuzszy czas zapasik ;-)Chciałem bvardzo ale to bardzo podziekować Wujaszkom którzy przywiezli z Anglii do mnie ta paczusie za darmo Dziekuje Dziekuje;-)
https://www.facebook.com/EuroVanPrzewozy…
Popołudniu mamcia pojechala do galerii Wujcia Szubryt i przywiozla praiwe 200 kg nakretasków ale ich bylo duzo  ja oczywiscie pilnowałem aby zadna nakreteczka gdzieś nie uciekła i znalazla sie w woreczku 
zapomnialem sie pochwalic ze oczywisice Wujo Paweł rano był i wygibaski z usmiechem na twarzy zaliczona
a i co najwazniejsze MAM PIERWSZEGO STAŁEGO ZĄBKA nie wiem czy wrozka zebuszka tez przynosi pieniążka jak wyrasta ząbek - mozecie mi powiedziec czy mam suzkać pod podusia 





a teraz uciekam buziaki w nosalki pa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz