Cześć. Mam na imię Kacper Nosal;-) Urodziłem się 15.03.2010 roku i od pierwszych dni swojego życia walczę z następstwami błędów lekarskich popełnionych podczas porodu. Choruje na mózgowe porażenie dziecęce w postaci cztero-kończynowego niedowładu spastycznego,małogłowie oraz padaczke (Zespół Westa). Choroby te powodują ,że nie potrafię chodzić, siedzieć a nawet stabilnie utrzymać główki jednak z każdym dniem walcze o moje zdróweczko ;-) Pokazuje Wam w tym blogu moje życie..ale i tez wspaniałych ludzi...moich Aniołków których spotykam na mojej drodze zycia;-)
kontakt do mnie a raczej do mojej mamusi:
tel.692 112 143
e-mail:kacpernosal@onet.pl
oraz zapraszam na Fb -Kacper Nosal

sobota, 28 grudnia 2013

Wspaniałe spotkanie 

Oto i moja wczorajsza tajemnica ;-)


                        

                                         
Spotkałem sie dzisiaj z niezwykła ciocia Karolina i wujkiem Kuba ;-) To naprawde wspaniałe osoby ,ktore potrafia zrozumiec takie dzieci jak ja i pomoc nam. Spotkanie przy Wigilijnym opłatku trwało prawie 2 godzinki ,jednak (jak kazde miłe spotkanie) zlecialo bardzo szybko....pośpiewalismy koledy, powspominalismy nasz wyjazd do Zawoji czy tez zbiórke pieniazków podczas koncertu Trzy Korony. 
Mamusia pogawedzila sobie z mama Gabrysi a ja...ja zaczepialem wszystkich wkoło....
Dostalem takie piekne słoneczko z oczkami i usmiechnieta buzka i nawet juz wiem gdzie je powiesze...w moim samochodziku na szybie-bedzie mi swiecic cały czas ;-) a pierniczki... oczywiscie schrupie z cherbatka 

Chce podziekowac Marcinowi Zoń za fajne fotki,bo przyznacie racje ze pieknie wyszłem ;-)tu po lewej spiewam koledy bo byla nasza kolejka ;-) Dziekuje wraz z mamusia cioci Ewie -ona juz bedzie wiedziec za co ;-) No to tyle na dzisiaj bo juz mi sie oczka kleja ze zmeczenia wiec buziaki w nosalki ;-) dobranoc ;-)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz