Cześć. Mam na imię Kacper Nosal;-) Urodziłem się 15.03.2010 roku i od pierwszych dni swojego życia walczę z następstwami błędów lekarskich popełnionych podczas porodu. Choruje na mózgowe porażenie dziecęce w postaci cztero-kończynowego niedowładu spastycznego,małogłowie oraz padaczke (Zespół Westa). Choroby te powodują ,że nie potrafię chodzić, siedzieć a nawet stabilnie utrzymać główki jednak z każdym dniem walcze o moje zdróweczko ;-) Pokazuje Wam w tym blogu moje życie..ale i tez wspaniałych ludzi...moich Aniołków których spotykam na mojej drodze zycia;-)
kontakt do mnie a raczej do mojej mamusi:
tel.692 112 143
e-mail:kacpernosal@onet.pl
oraz zapraszam na Fb -Kacper Nosal

czwartek, 24 marca 2016

23 marzec

melduje obecność
witajcie Kochani
powolutku przyzwyczajam się do "innego " życia-życia bez mojego Dziadka Antka...
nie jest łatwo bo już nie będę miał do kogo powiedzieć "Ant" ...
jednak żyć trzeba dalej...
Zbliżają się święta jajeczne i już mam zaplanowana wycieczkę do kościołka z koszyczkiem....
wszystkie dzieci na to czekają więc czekam i ja
mamcia biega i sprząta a ja mam tatulkowy czas... czas w którym możemy jak faceci pooglądać meczyki i kibicowac 
pogoda okropnie zakręcona więc i moje humorki zmieniają się w przeciągu nawet 5 sekund- uśmiech a zaraz płacz...
dodatkowo ząbule u góry chcą wyjść a ciężko im to idzie...
złoszcze się. ..
dochodzi spastyka. ..
większy ból ..
i kółko zamknięte ..
ach...
oby do wiosny...
krąży Pani Wiosna ale nie może jakoś na stałe zagościc...
może u Was już jest ?co?
dobra bo się rozpisałem...
buziaki w nosalki pa
ps... kolejne dekagramy dopisane podczas warzenia mojego ciałka a więc PRZYTYŁEM hura oby tak dalej

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz