Cześć. Mam na imię Kacper Nosal;-) Urodziłem się 15.03.2010 roku i od pierwszych dni swojego życia walczę z następstwami błędów lekarskich popełnionych podczas porodu. Choruje na mózgowe porażenie dziecęce w postaci cztero-kończynowego niedowładu spastycznego,małogłowie oraz padaczke (Zespół Westa). Choroby te powodują ,że nie potrafię chodzić, siedzieć a nawet stabilnie utrzymać główki jednak z każdym dniem walcze o moje zdróweczko ;-) Pokazuje Wam w tym blogu moje życie..ale i tez wspaniałych ludzi...moich Aniołków których spotykam na mojej drodze zycia;-)
kontakt do mnie a raczej do mojej mamusi:
tel.692 112 143
e-mail:kacpernosal@onet.pl
oraz zapraszam na Fb -Kacper Nosal

niedziela, 15 listopada 2015

13 listopad

akcja TVP
heloł.... co to się ostatnio dzieje. ....co drugi dzień w moim otoczeniu ktoś biega z kamerka i nagrywa moje życie- dziś zagościła tvp...
jak pamiętajcie prawie rok temu zostaliśmy wybrani do szlachetnej paczki i otrzymaliśmy od Wujaszkow piękne prezenty przed świętami tym właśnie materiałem organizatorzy szlachetnej paczki chcą pokazać komu pomagają ci niezwykli ludzie darczyńcy ale i ogromna rzesza wolontariuszy...
tyle działo się wokół że aż mnie dopadlo zmęczenie i nie uwierzycie-drzemke sobie strzelilem....trzeba jechać do szkoły a ja śpię w najlepsze; -) troszkę spóźnieni dotarliśmy do Cioci Agnieszki a tam debiut Cioci przed kamerą; -) Ciocia Świetnie ci wyszło 
u Cioci Teresy 6 za ćwiczenia i za naukę jedzenia łyżeczka... coraz lepiej mi to idzie więc i ocena musi być celujaca; -)
drzemka w samochodziku a potem ...Łikendzik; -) więc życzę Wam udanego odpoczynku i uśmiechu na buziach pa buziaki w nosalki


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz