Cześć. Mam na imię Kacper Nosal;-) Urodziłem się 15.03.2010 roku i od pierwszych dni swojego życia walczę z następstwami błędów lekarskich popełnionych podczas porodu. Choruje na mózgowe porażenie dziecęce w postaci cztero-kończynowego niedowładu spastycznego,małogłowie oraz padaczke (Zespół Westa). Choroby te powodują ,że nie potrafię chodzić, siedzieć a nawet stabilnie utrzymać główki jednak z każdym dniem walcze o moje zdróweczko ;-) Pokazuje Wam w tym blogu moje życie..ale i tez wspaniałych ludzi...moich Aniołków których spotykam na mojej drodze zycia;-)
kontakt do mnie a raczej do mojej mamusi:
tel.692 112 143
e-mail:kacpernosal@onet.pl
oraz zapraszam na Fb -Kacper Nosal

piątek, 27 grudnia 2013

WIOSNA TEJ ZIMY ;-)

Bylem dzisiaj z mamusia i dziadkiem Antkiem na spacerku i wiecie co.....niby zima mi mowia ale gdzie jest snieg?? Mamusia dzisiaj nawet znalazla w ogródku kwitnacego kwiatuszka...hiacynta i powiedziala ze nawet żonkile tez rosna...Jeszcze zimy nie było a kwiatuszki juz sie obudzily...zal myslec co to bedzie jak snieg zacznie wkoncu sypac i pewnie biedaczki umra z zimna ;-( 
Dobrze świeta sie nie skończyły a moja mamusia juz szykuje sie do wiekanocnych ;-)no tak tak..tak jak czytacie...bedzie robic takie sliczne jajeczka decoupage...nie wiem czy kiedykolowiek je widzieliscie (ja sie przyznam ze nie ) ale jak mi mama pokazywala na YouTube to beda slicznosci ;-)
Tak mi smutno bo nie ma mojego tatusia-jeszcze tylko...albo az 4 dluuugie dni ;-(
Jutro jade na bardzo wazne spotkanie ale na razie nic nie powiem-wszystkiego dowiecie sie jutro...musze czasem miec jakies male tajemnice przed Wami ;-)
Teraz buziaki w nosalki -dobranoc Kochani ;-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz