Cześć. Mam na imię Kacper Nosal;-) Urodziłem się 15.03.2010 roku i od pierwszych dni swojego życia walczę z następstwami błędów lekarskich popełnionych podczas porodu. Choruje na mózgowe porażenie dziecęce w postaci cztero-kończynowego niedowładu spastycznego,małogłowie oraz padaczke (Zespół Westa). Choroby te powodują ,że nie potrafię chodzić, siedzieć a nawet stabilnie utrzymać główki jednak z każdym dniem walcze o moje zdróweczko ;-) Pokazuje Wam w tym blogu moje życie..ale i tez wspaniałych ludzi...moich Aniołków których spotykam na mojej drodze zycia;-)
kontakt do mnie a raczej do mojej mamusi:
tel.692 112 143
e-mail:kacpernosal@onet.pl
oraz zapraszam na Fb -Kacper Nosal

poniedziałek, 23 grudnia 2013

Choineczka ;-)

Witam Was dzisiaj wszystkich;-) Niestety wczoraj nie udalo mi sie tu zajrzec bo dzionek bardzo szybko zlecial i poszlem spac o godzinie 20. Moge sie Wam wkoncu pochwalic moja piekna,kolorowa chonika. Wiecie jak ona fajnie mruga takimi kolorowymi swiatelkami- no po prostu chce miec choinke caly rok..... Taki ten czas swiateczny jest magiczny....nie wiem co w tym jest, ale podobaja mi sie te swieta ....bardziej niez te jajeczne...jak to one sie nazywaja Wiekie Noce.... a nie,mamusia mi podpowiada ze swieta Wielkanocne ;-) Moja kochana mamusia zawsze podpowiada mi jak czegos nie wiem ,na niej zawsze mozna polegac. 
Jutro idziemy do mojej babci Dziuni na Wigilie-bede jadl rybke ,barszczyk no i moje ulubione ciasteczko na deser-serniczek z brzoskwiniami. Mamusia dzisiaj go piecze ale nie da mi sprobowac ;-(...musze poczekac. 
Obiecalem rodzica ze bede grzeczny w ten swiateczny czas..oby mi sie to udało ;-)

Chcialem wraz  z rodzicami wszystkim  zyczyc Wesołych,Radosnych Swiat spedzonych w gronie rodzinnym udanego Sylwestra..no i  wiecie.....zeby zbytnio nie zaszumialo w głowkach podczas przywitania Nowego Roku...jednak najwaznieszego-ZDRÓWKA na caly nadchodzacy rok zyczymy ;-) Uciekam cwiczy bo  juz mamusia szuka mnie po domku ;-)milego dnia i jak zwykle buziaki w nosalki ;-) 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz