Cześć. Mam na imię Kacper Nosal;-) Urodziłem się 15.03.2010 roku i od pierwszych dni swojego życia walczę z następstwami błędów lekarskich popełnionych podczas porodu. Choruje na mózgowe porażenie dziecęce w postaci cztero-kończynowego niedowładu spastycznego,małogłowie oraz padaczke (Zespół Westa). Choroby te powodują ,że nie potrafię chodzić, siedzieć a nawet stabilnie utrzymać główki jednak z każdym dniem walcze o moje zdróweczko ;-) Pokazuje Wam w tym blogu moje życie..ale i tez wspaniałych ludzi...moich Aniołków których spotykam na mojej drodze zycia;-)
kontakt do mnie a raczej do mojej mamusi:
tel.692 112 143
e-mail:kacpernosal@onet.pl
oraz zapraszam na Fb -Kacper Nosal

wtorek, 31 grudnia 2013

Stary Rok 

Dzisiaj kolejny niezwykły dzien-Sylwester ;-) 
Zostałem dzisiaj z dziadkiem Antkiem bo mamusia pojechala wkoncu po mojego kochanego tatusia






O widzicie wkońcu mam swojego tatusia i długo z jego rąk nie dam sie zabrac;-) 










Najlepsze jednak przyszlo gdy zrobiło sie ciemno ;-) Mamusia mi wytłumaczyla ze to co takie wielki huk robi i tak ładnie kolorowo swieci to.....fajerwerki. Na poczatku ogladalem je przez okno ale wkoncu rodzice wzieli mnie na dwór i tatuś puszczał specjalnie je dla mnie ;-) byly piekne....choc głosne  i duzo dymiące ale i tak podobały mi sie
 
 
 













Najepsze zdjecie zostawiłem Wam na koniec-mimo tego z mamusia wyszla troszke niewyraznie bardziej interesujacy jest oblok w tye za mna-co on Wam przypomina? Mi jakas głowe takiego smutnego stworka-podonego do elmo 



 ZYCZE WAM KOCHANI WSZYSTKIEGO NAJ NAJ NAJLEPSZEGO W NOWYM 2014 ROKU-USMIECHAJCIE SIE DO SWIATA BO JEST ON PIEKNY. MIMO PRZECIWNOSCI LOSU MIEJCIE ZAWSZE NADZIEJE NA LEPSZE JUTRO
Jakk zwykle buziaki w nosalki udanej imprezy sylwestrowej 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz