Cześć. Mam na imię Kacper Nosal;-) Urodziłem się 15.03.2010 roku i od pierwszych dni swojego życia walczę z następstwami błędów lekarskich popełnionych podczas porodu. Choruje na mózgowe porażenie dziecęce w postaci cztero-kończynowego niedowładu spastycznego,małogłowie oraz padaczke (Zespół Westa). Choroby te powodują ,że nie potrafię chodzić, siedzieć a nawet stabilnie utrzymać główki jednak z każdym dniem walcze o moje zdróweczko ;-) Pokazuje Wam w tym blogu moje życie..ale i tez wspaniałych ludzi...moich Aniołków których spotykam na mojej drodze zycia;-)
kontakt do mnie a raczej do mojej mamusi:
tel.692 112 143
e-mail:kacpernosal@onet.pl
oraz zapraszam na Fb -Kacper Nosal

poniedziałek, 18 listopada 2013

Zaczynamy od poczatku

Niestety po dlugiej przerwie spowodowanej chorobami Kacperka musimy zaczac od poczatku cwiczenia. Wróciło wzmożone napiecie mięsniowe i to w znacznym stopniu. W piatek mamy spotkanie z rehabilitantem, Panem Wojtkiem  Dudka jednak zaczelismy dzisiaj pierwsze cwiczenia. Skutecznie Kacpi walczył podczas pierwszej próby ale z kazdym cwiczeneim bylo juz lepeij. Myslalm ,ze bedzie trudniej zaczac ale nie bylo tak zle....pierwsze koty za płoty ;-) 
W tym tygodniu  nie wybieramy sie jeszcze na zajecia WWR bo chce zeby Kapci znowu sie czyms  nie zaraził, a jak to w szkolach bywa ....wylegarnia bakterii i wirusów. 
Jestesmy zdziwieni jak Kacperek zmienil sie po szpitalu- jest bardzo zainteresowany wszystkim co sie wkolo niego dzieje, rozmawia po swojemu ale co najwazniejsze...nie chce lezec..nosic go trzeba i bawic sie z nim.Mi to jednak nie przeszkadza...cieszymy sie wszyscy ze dopomina sie zainteresowania. Poprawa jest rowniez w kwestii jedzenia-pieknie otwiera buzie i gryzie. Ostatni czas byl chory wiec i leniuszkiem sie zrobil a teraz...powrocily sily i chec do poznawania swiata. 
Otrzymalismy kolejna serie aminokwasow-od dzisiaj rozpoczelismy ich podawanie.
Najwazniejszy jest jednak fakt - 5 TYGODNI BEZ ATAKU PADACZKI

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz