Cześć. Mam na imię Kacper Nosal;-) Urodziłem się 15.03.2010 roku i od pierwszych dni swojego życia walczę z następstwami błędów lekarskich popełnionych podczas porodu. Choruje na mózgowe porażenie dziecęce w postaci cztero-kończynowego niedowładu spastycznego,małogłowie oraz padaczke (Zespół Westa). Choroby te powodują ,że nie potrafię chodzić, siedzieć a nawet stabilnie utrzymać główki jednak z każdym dniem walcze o moje zdróweczko ;-) Pokazuje Wam w tym blogu moje życie..ale i tez wspaniałych ludzi...moich Aniołków których spotykam na mojej drodze zycia;-)
kontakt do mnie a raczej do mojej mamusi:
tel.692 112 143
e-mail:kacpernosal@onet.pl
oraz zapraszam na Fb -Kacper Nosal

wtorek, 26 listopada 2013

Witaj szkoło po raz drugi ;-)

Dzisiaj rozpoczelismy zajecia Wczesnego Wspomagania Rozwoju po bardzo długiej przerwie. Zajecia jak zwykle szybko zleciały. Kacpi nie potrafił sie skupić przez dłuższy czas i po rozmowie z Panią Małgosia doszlismy do wniosku ze potrzebna jest konsultacja okulisty,gdyz ucieka Kacperkowi lewe oczko.Nie czekajac dlugo postanowilam umówic Młodego na wizyte i Pani dr.Gajdy-oczywiście prywatnie bo na NFZ nie ma nawet co  liczyc.Skonsultowałam sie rowniez z ortoptysta-sama nie wiedziałam o takim zawodzie ...jednak Pani doradziła mi konsultacje okulistyczna w kierunku wady wzroku i ewentualnych okularow a potem wizyta u niej. Gdyby ktos nei wiedział to ortoptysta zajmuje sie leczniem wad wzroku typu zez itp.Wizyte do okulisty mamy na 5 grudnia wiec moze sie okazac ze w tym roku Kacpi dostanie od Mikołaja okulary..jednak oby nie okazala sie taka potrzeba. 
Po piatkowej wizycie u Pana Wojtka w Neurokinezis  Kacpi ma 2 cwiczenia ktore z kazdym dniem coraz sprawniej i lepiej mu wychodza. Napiecie misniowe po cwiczeniach jest znacznie obnizone i bardziej "poprawne".
 Nadal podajemy aminokwasy, po 2 dniowej przerwie -5 dni podawania 4 razy dziennie. Kolejne dni nadal mijaja bez ataku a to w tym wszystkim jest bardzo najwazniejsze .Oby tak dalej Kacperku;-)  

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz