Cześć. Mam na imię Kacper Nosal;-) Urodziłem się 15.03.2010 roku i od pierwszych dni swojego życia walczę z następstwami błędów lekarskich popełnionych podczas porodu. Choruje na mózgowe porażenie dziecęce w postaci cztero-kończynowego niedowładu spastycznego,małogłowie oraz padaczke (Zespół Westa). Choroby te powodują ,że nie potrafię chodzić, siedzieć a nawet stabilnie utrzymać główki jednak z każdym dniem walcze o moje zdróweczko ;-) Pokazuje Wam w tym blogu moje życie..ale i tez wspaniałych ludzi...moich Aniołków których spotykam na mojej drodze zycia;-)
kontakt do mnie a raczej do mojej mamusi:
tel.692 112 143
e-mail:kacpernosal@onet.pl
oraz zapraszam na Fb -Kacper Nosal

niedziela, 22 września 2013

Koniec przerwy

Po ponad tygodniowej przerwie spowodowanej zapaleniem krtani, rozpoczeliśmy ćrehabilitacje  Metoda Vojty 4 razy dziennie a dzisiaj dodatkowo Integracje Sensoryczna-ulubiona metode przez Kacperka (co widac na zdjęciach). Integracja Sensoryczna jest taka organizacja wrażeń by mogły byc uzyte w działaniu.Po przez dostarczanie bodżców np z huśtania sie czy ugniatanie piłką a nawet pędzelkowanie pedzlem dostarczamy Kacprowi bodżców ktore zdowie dziecko ma na co dzień po przez bieganie ,zabawe itp.
Nauka raczkowania przynosi tez powolne sukcesy-udało sie Kacpiemu podniesc na raczkach i kolanach ;-)

Zła mina tez pojawiła sie na Kacperka twarzyczce 
                                     jednak  zadowolenie zawsze na pierwszym miejscu ;-)                                        Jutro rozpoczynamy zajecia dogoterapii -napewno bedzie wesoło jak u Kacpra z kazda nowościa .
Kazdy dzien przynosi nowe wyzwania,dzisiaj fryzjer-modelem-Kacpi -fryzjer-ja . Musze przyznac ze dzielnie zniósł strzyżenie. Zawsze przypomina  mi sie mąż Grzesiek ktory w młodych latach nie był chetny do scinania wlosów-krzyczał "bola mnie włosy" i jak dzisiaj słyszalam Kacpra "żale" typu "ej,ej" to smiałam sie sama do siebie-Synus bierze przykład z Tatusia -)             

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz