Cześć. Mam na imię Kacper Nosal;-) Urodziłem się 15.03.2010 roku i od pierwszych dni swojego życia walczę z następstwami błędów lekarskich popełnionych podczas porodu. Choruje na mózgowe porażenie dziecęce w postaci cztero-kończynowego niedowładu spastycznego,małogłowie oraz padaczke (Zespół Westa). Choroby te powodują ,że nie potrafię chodzić, siedzieć a nawet stabilnie utrzymać główki jednak z każdym dniem walcze o moje zdróweczko ;-) Pokazuje Wam w tym blogu moje życie..ale i tez wspaniałych ludzi...moich Aniołków których spotykam na mojej drodze zycia;-)
kontakt do mnie a raczej do mojej mamusi:
tel.692 112 143
e-mail:kacpernosal@onet.pl
oraz zapraszam na Fb -Kacper Nosal

poniedziałek, 9 września 2013

Agro Promocja

W dniach 7 i 8 wrzesnia podczas Agro Promocji w Nawojowej wraz z wolontariuszami fundacji "Będzie Dobrze" zbieraliśmy pieniądze dla Kacperka. Dziekujemy Wszystkim serdecznie za pomoc w zbiórce oraz wszystkim ludzia dobrej woli za wrzucanie do puszek pieniedzy na leczenie Kacperka.Wspólnymi silami uzbieralismy 2700zł -zostana one przekazane na oplacenie lecznia aminokwasami z Pragi. Usłyszałam duzo nie milych stron skierowanych w moja strone-"skoro pisze Pani na podkoszulce Bedzie Dobrze ,to po co prosisz mnie o pomoc". Ludzka bezczelnosc, a moze lepiej okreslic to "głupota" nie zna niestety granic, jesli nie chcesz pomoc to przejdz obok i nie komentuj!! Ludzia trudno zrozumiec ze fundacja wraca nam poniesiony koszty na leczenei Kacperka jednak na podstawie faktur-musimy wpierw zapłacic ze swoich srodkow,a po przesłaniu faktur do fundacji otrzymujemy refundacje. Takie zachowania potrafia zranić, jednak wiem ze nie warto sie przejmowac bo ludzi dobrego serca jest wiecej niz takich "typów". Miło bylo porozmawiac z osobami chetnymi podzielic sie swoimi historiami -tragicznymi jak i wesołymi. 
Dziekujemy za pomoc Panu senatorowi Stanisławowi Kogut za pomoc dla Kacperka ;-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz