Cześć. Mam na imię Kacper Nosal;-) Urodziłem się 15.03.2010 roku i od pierwszych dni swojego życia walczę z następstwami błędów lekarskich popełnionych podczas porodu. Choruje na mózgowe porażenie dziecęce w postaci cztero-kończynowego niedowładu spastycznego,małogłowie oraz padaczke (Zespół Westa). Choroby te powodują ,że nie potrafię chodzić, siedzieć a nawet stabilnie utrzymać główki jednak z każdym dniem walcze o moje zdróweczko ;-) Pokazuje Wam w tym blogu moje życie..ale i tez wspaniałych ludzi...moich Aniołków których spotykam na mojej drodze zycia;-)
kontakt do mnie a raczej do mojej mamusi:
tel.692 112 143
e-mail:kacpernosal@onet.pl
oraz zapraszam na Fb -Kacper Nosal

piątek, 31 października 2014


zwierzyniec atakuje;-)

Cześć Kochani ;-)
Chce Wam na początku wszystkim podziękować za wczorajsze  miłe słowa po "Rapowej sesyjce"-jaki to ja nie jestem przystojniak ;-) Mimo mojej choróbki staram sie wygladać elegancko jak to na chłopaka przystało ...
Rankiem do szkoły na zajęcia z Ciociami , potem szybciutko na ćwiczonka z Wujciem i upragnione łóżeczko...tak mnie cala trójka pozytywnie "wymeczyła"że drzemło mi się na pół godzinki ... Mamcia zrobila mi inhalację bo tak dziwnie zaczynam kaszleć i coś gila w nosku a jak wiadomo-bakteryjki trzeba od razu tępić...
Ostatnio dorwał mnie Elmo  a dziś Osiołek -cały zwierzyniec zaczyna sie do kleić a Osiołek to wyjątkowy-wlazł mi na plecyki i nie mogłem go wygonić .... dopiero mamcia miotła go pogoniła i uciekł  pod łózeczko-taka to cwana bestia;-)
No a teraz wiecie co czeka na mnie...także buziaki w nosalki pa;-)

ACHA JUTRO Konkursik na fb więc bądzcie gotowi 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz