Cześć. Mam na imię Kacper Nosal;-) Urodziłem się 15.03.2010 roku i od pierwszych dni swojego życia walczę z następstwami błędów lekarskich popełnionych podczas porodu. Choruje na mózgowe porażenie dziecęce w postaci cztero-kończynowego niedowładu spastycznego,małogłowie oraz padaczke (Zespół Westa). Choroby te powodują ,że nie potrafię chodzić, siedzieć a nawet stabilnie utrzymać główki jednak z każdym dniem walcze o moje zdróweczko ;-) Pokazuje Wam w tym blogu moje życie..ale i tez wspaniałych ludzi...moich Aniołków których spotykam na mojej drodze zycia;-)
kontakt do mnie a raczej do mojej mamusi:
tel.692 112 143
e-mail:kacpernosal@onet.pl
oraz zapraszam na Fb -Kacper Nosal

sobota, 1 listopada 2014

smutaśne świeto

Dziś smutaśne świeto ....swieto wszystkich Aniołków ktore sa już u Bozi i Patrza na nas no i trzymaja za nas kciuki ... Niestety ja nie byłem na cmentarzu bo znowu kaszelek i wirusiki spokoju nie daja a nie chce znowu sie rozchorowac .... Przesylam buziaki szczególnie dla jednego wyjątkowego Aniołka -Majusiu ktora wiem że czuwa i zawsze pomaga mi w trudnych sytuacjach .... mamcia opowiada że w jej snach odwiedza ja Maja i że bawi sie ze mna, uczy mnie chodzić ... a więc Majusiu MEGA BUZIACZKI ... dla Cioci Kasi tez buziolki bo napewno jej bardzo smutno ale PAMIETAJ CIOCIU "KACPEREK CIĘ BARDZO KOCHA " Szkoda wielka że nie mialem okazji poznać moich pra Bziadziusiów i pra Babci ale i Wam przesylam tulaski i buziaki...
Miał byc dzis konkursik ale przekładam go na jutrzejszy dzionek buziaki pa;-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz