Cześć. Mam na imię Kacper Nosal;-) Urodziłem się 15.03.2010 roku i od pierwszych dni swojego życia walczę z następstwami błędów lekarskich popełnionych podczas porodu. Choruje na mózgowe porażenie dziecęce w postaci cztero-kończynowego niedowładu spastycznego,małogłowie oraz padaczke (Zespół Westa). Choroby te powodują ,że nie potrafię chodzić, siedzieć a nawet stabilnie utrzymać główki jednak z każdym dniem walcze o moje zdróweczko ;-) Pokazuje Wam w tym blogu moje życie..ale i tez wspaniałych ludzi...moich Aniołków których spotykam na mojej drodze zycia;-)
kontakt do mnie a raczej do mojej mamusi:
tel.692 112 143
e-mail:kacpernosal@onet.pl
oraz zapraszam na Fb -Kacper Nosal

piątek, 10 października 2014

Hejka;-)

ale dziś szalony dzionek...rankiem śniadanko potem samochodzikiem do szkoły a tam...huśtaweczki ,deskorolka, masowanko buzi i tyyyle zabawy;-) Mamcia odwiozła mnie do domku a sama wyruszyła po nakretasy do Jazowska ..Dziekuje za kazda nakretke ;-) Potem odpoczywanko i wizyta Wujcia Michała ....  tyle tych atrakcji ...
Dzis byl wolny dzionek od ćwiczonek z mamcia jednak od jutra znwou walczymy ;-)
Biurokracja daje nam popalić ;-( Mamka chciala od Pani doktor wniosek o dofinansowania mojego nowego wozu i co sie okazało ...że ma urlopik...wszystko  rozumiemy ale kurde felek ..dlaczego inny lekarz nie moze nam go wystawić!!!! na dodatek zostaliśmy zapisani DOPIERO na 2 grudzien ...wózeczek już prawie  zamowiony a my nie mamy papierka;-( jedna karteczka- 2 minuty wypisywania i jestesmy bez tego uziemieni ;-( ach zawsze cos musi byc nie tak ;-(
No dobra koniec marudznia -POKONAMY I TE PROBLEMY ;-)
buziaki w nosalki pa;-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz