Cześć. Mam na imię Kacper Nosal;-) Urodziłem się 15.03.2010 roku i od pierwszych dni swojego życia walczę z następstwami błędów lekarskich popełnionych podczas porodu. Choruje na mózgowe porażenie dziecęce w postaci cztero-kończynowego niedowładu spastycznego,małogłowie oraz padaczke (Zespół Westa). Choroby te powodują ,że nie potrafię chodzić, siedzieć a nawet stabilnie utrzymać główki jednak z każdym dniem walcze o moje zdróweczko ;-) Pokazuje Wam w tym blogu moje życie..ale i tez wspaniałych ludzi...moich Aniołków których spotykam na mojej drodze zycia;-)
kontakt do mnie a raczej do mojej mamusi:
tel.692 112 143
e-mail:kacpernosal@onet.pl
oraz zapraszam na Fb -Kacper Nosal

wtorek, 21 października 2014

Latanko ;-)

Czesc tak malo co sie ozdywal ale u mnie co dzien to samo ...no prawie bo dzis bylo latanko ale o tym to zaraz Wam opowiem .... Wczoraj od samego ranka wygibaski z wujciem ....humorek nie sprzyjał wiec wszystko jakos tak mnie denerwowało i bałem sie byle pierdołki .... po wizycie  u Babci Dziuni i zabawie z gadami - zapomniałem o  lękach ... cwiczonka z mamcia daja mi w kosc ale trzeba cwiczyc ... zacisnac zabki i ruszac sie jak nalezy bo prawa nózka najważniejsza w tym momencie i wyćwiczenie jej ..... Dzis to dzionek podobnie sie zaczął..wygibaski z wujciem i CHWALONKO -tak milo słyszeć że fajnie ćwicze ;-)

Krecenie pupcia znudzilo mi sie więc wspolnie w Elmo uczylem sie siedziec.... tylko on tak sie rozpycha ..no mówie Wam ..zobaczy aparat to tak wypychal mnie z przed obiektywu bo chcialby byc sam na fotce ale ja sie nie daje mu ... ;-) Wieczorkiem latałem na hustawce ..niestety na helikopter mam zakazy ze wzgledu na nozke ;-( tak uwielbiam na nim poszalec a tu ... musi poczekac ;-( Ile frajdy mi to sprawia.... jeszcze potem ugniatanko piłeczka i malowanie pedzelkiem i kolczatki oj joj ile tego wszystkiego ... no wiec po udanym dzionku zmykam spac ... dla Was buziaki w nosalki pa;-) 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz