Cześć. Mam na imię Kacper Nosal;-) Urodziłem się 15.03.2010 roku i od pierwszych dni swojego życia walczę z następstwami błędów lekarskich popełnionych podczas porodu. Choruje na mózgowe porażenie dziecęce w postaci cztero-kończynowego niedowładu spastycznego,małogłowie oraz padaczke (Zespół Westa). Choroby te powodują ,że nie potrafię chodzić, siedzieć a nawet stabilnie utrzymać główki jednak z każdym dniem walcze o moje zdróweczko ;-) Pokazuje Wam w tym blogu moje życie..ale i tez wspaniałych ludzi...moich Aniołków których spotykam na mojej drodze zycia;-)
kontakt do mnie a raczej do mojej mamusi:
tel.692 112 143
e-mail:kacpernosal@onet.pl
oraz zapraszam na Fb -Kacper Nosal

środa, 23 kwietnia 2014

Zaczeło się....

Witajcie ;-)
Oj joj joj witam Was po ciężkim dzionku ....tyle pracy dziś odrobione... Rano pobudka, aminki, śniadanko ,ubranko i podróż do cioci Renaty na ćwiczonka.... ale Kobity znowu mnie wyobracały ;-)a zapomiałem się Wam pochwalić moja fikuśna poze .... mamcia już kombinuje nad nowym zabezpieczeniem łóżka żebym z niego nie wypadł ;-) tak przekrecam sie na brzuchola z  pleców -coraz bardziej mi sie to podoba a mamusia martwi się żebym sobie krzywdy nie zrobił 
 Dostałem dzisiaj pochwałe od cioci.....  7 tygodni a najlepiej to wyszło właśnie dzisiaj ;-) Widziałem w mamusi oczkach ogromną radość .... a przecież to dzieki jej pracy i wszystkich rehabilitantów robie postępy ;-) Szybki powrót samochodzikiem do domku bo wujo Michał zaraz miał mnie odwiedzić ale i tak przyłapał mnie na przekąsce ;-) Zostałem z babcia i wujaszkiem bo mamcia ...biurokracje pojechała załatwić...pieluszki dla mnie i lekarstewka no i zeszło jej kawałek czasu... Jak to bywa zawsze coś jest żle wpisane i trzeba jezdzić i poprawiać pare razy.... Wróciła do domciu i znowu wzieła mnie w obroty-kolejne ćwiczonka ,aminki ,obiadek ...na zakończenie dzionku ten sam zestaw po raz trzeci i teraz już padam ze zmęczenia więc...buziaki w nosalki pa ;-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz