Cześć. Mam na imię Kacper Nosal;-) Urodziłem się 15.03.2010 roku i od pierwszych dni swojego życia walczę z następstwami błędów lekarskich popełnionych podczas porodu. Choruje na mózgowe porażenie dziecęce w postaci cztero-kończynowego niedowładu spastycznego,małogłowie oraz padaczke (Zespół Westa). Choroby te powodują ,że nie potrafię chodzić, siedzieć a nawet stabilnie utrzymać główki jednak z każdym dniem walcze o moje zdróweczko ;-) Pokazuje Wam w tym blogu moje życie..ale i tez wspaniałych ludzi...moich Aniołków których spotykam na mojej drodze zycia;-)
kontakt do mnie a raczej do mojej mamusi:
tel.692 112 143
e-mail:kacpernosal@onet.pl
oraz zapraszam na Fb -Kacper Nosal

piątek, 18 kwietnia 2014

Ś...... ;-)

Hej ;-) Wróciła wkońcu wiosna do nas w góry i do mojego serdusia też powrócił dobry humorek ;-) Zbliżają się wielkimi krokami  święta -te jajeczne ;-) Gdzie się człowiek nie popatrzy wkoło.... jajka ,baranki i kurczaczki ;-)Hihi tak kolorowo ..tylko sięę cieszyć kolejną wiosenką ;-) 
Wczoraj mamcia cały dzionek jeździła do wujaszków i cioci po nakręteczki....o rany cały samochodzik przyjechał ...babcia Jadzia będzie miała sporo pracy po świętach.....;-) Mamusia dowiedziała sie że możemy starać się
o nowy wózeczek dla mnie...mój mercedesik zrobił się za mały na mnie..... apetyt mi dopisuje więc i rosnę w szybkim tempie ;-) Mnie to tam nie trzeba prosić o opróżnienie talerzyka ;-) po świętach zaczynamy bój o znalezienie wózeczka ;-) 
A teraz życzonka;-)
Kochani - życzę Wam mega radosnych świat jajecznych ...... smacznych jajeczek podczas sniadanka wielkanocnego - tylko pamiętajcie...Nie objadać się ;-) Co by Wam jeszcze zyczyc... chyba najważniejszego....ZDRÓWECZKA bo bez niego nic nie jest ważne i nic nie jest  cenniejsze ;-)
 Ja z mamusia smucimy się..... tatuś jest tak daleko od nas;-(  ponoć święta maja być rodzinne ;-( Ale ząbki zaciśniemy i bedziemy świetować z babciami i dziadziami ;-) Wrzucam Wam takie śmieszne zdjecie ;-) Ide odpoczywać -zero ćwiczeń i zero obowiązków-pozostają tylko aminki ;-) Wujki i ciocie też musza sobie odpocząć ;-) Odezwe sie do Was za pare dni i wszystko Wam opowiem a teraz.....buziaki w nosalki ;-)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz