Cześć. Mam na imię Kacper Nosal;-) Urodziłem się 15.03.2010 roku i od pierwszych dni swojego życia walczę z następstwami błędów lekarskich popełnionych podczas porodu. Choruje na mózgowe porażenie dziecęce w postaci cztero-kończynowego niedowładu spastycznego,małogłowie oraz padaczke (Zespół Westa). Choroby te powodują ,że nie potrafię chodzić, siedzieć a nawet stabilnie utrzymać główki jednak z każdym dniem walcze o moje zdróweczko ;-) Pokazuje Wam w tym blogu moje życie..ale i tez wspaniałych ludzi...moich Aniołków których spotykam na mojej drodze zycia;-)
kontakt do mnie a raczej do mojej mamusi:
tel.692 112 143
e-mail:kacpernosal@onet.pl
oraz zapraszam na Fb -Kacper Nosal

środa, 2 kwietnia 2014

Ś  jak środek tygodnia ;-)

Cześć Wam ;-)
 Witam Was w srodeczku tygodnia...tak te dzionki szybciutko mijaja a jutro czeka mnie i mamusie bardzo smutny dzionek-tatuś wyjezdza do wujcia Dawida pomóc mu domek wymalować a my tu musimy zostać sami....bedzie pare dni baaardzo smutaśnie ;-( A wole o tym dzisiaj nie myśleć  ...pare  godzinek musze nacieszyć sie tatusiem i załadować moje bateryjki tulasków i buziaków w nosalki do pełna aby starczyly na ten trudny czas ;-(
Rakiem fryzurka bluzeczka kibica i ...... nogdzie ja moge jechać jak nie na ćwiczonka ...tym razem do cioci Renaty....znowu mnie baby wzieły w obroty .....nici z mojej walki i uporu....nic to nie dało .....tak wypociły ze mnie siódme poty ze drzymanko w autku zaliczone było.
Zostałem z babcia jak wujo Michał przyjechał -rodzice załatwiali sprawy wagi państwowej ;-) 
popołudniu -tulaski z tatusiem i ....znowu tulaski..... wieczorkiem dopadl mnie  ten fryzjer co mnie gonił ostatnimi dniami po domu-nie bylo już szans na uieczke ..... 
jutro fotunie wam pokaze a teraz zmykam spac ...jak zawsze buziaki w nosalki pa 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz