Cześć. Mam na imię Kacper Nosal;-) Urodziłem się 15.03.2010 roku i od pierwszych dni swojego życia walczę z następstwami błędów lekarskich popełnionych podczas porodu. Choruje na mózgowe porażenie dziecęce w postaci cztero-kończynowego niedowładu spastycznego,małogłowie oraz padaczke (Zespół Westa). Choroby te powodują ,że nie potrafię chodzić, siedzieć a nawet stabilnie utrzymać główki jednak z każdym dniem walcze o moje zdróweczko ;-) Pokazuje Wam w tym blogu moje życie..ale i tez wspaniałych ludzi...moich Aniołków których spotykam na mojej drodze zycia;-)
kontakt do mnie a raczej do mojej mamusi:
tel.692 112 143
e-mail:kacpernosal@onet.pl
oraz zapraszam na Fb -Kacper Nosal

wtorek, 29 kwietnia 2014

Słoneczko ;-)

Witajcie ;-)
Po cięzkiej nocce i wojowaniu do 3 nad ranem ,wstaliśmy z mamulką dość póżno i brakowało czasu na zabawe ;-( Mamka biegała po domku ze szmatka i łapała kurz ;-) ja uczyłem się raczkować na mojej krówce ;-) sesyjke uważam za udana-nie prawda?
Zdróweczko już wraca coraz szybciej do normalnościa..... jeszcze wdychanko magicznego dymku i lekarstewka  muszę pare dni zjadywac ale najważniejsze że pomagaja;-)
 
Pięknie świeciło słoneczko więc wyskoczylem z mamcia na wdychanko świeżego powietrza-może wirusiki uduszą się i bede całkiem zdrowy .... każdy mówi że spacerki służa;-) Mamcia jeżdziła takim czymś co baaardzo dziwnie gadało i najfajniejsze-zjadało trawe ..no mówie Wam... przejechała kosiara -tak sie to cudo nazywa i trawka taka piękniutka ...aż cheć wskoczyć na kocyk i poleniuchować ;-) 
Mamcia tworzy znowu jakieś piękności-doniczki czy też wazoniki i buteleczki-popatrzcie jakie cudeńka jej wychodza a to dopiero początek..jak skończy to dopiero bedzie co podziwiać ;-) No i dzionek minął więc zmykam spać bo z tego wszystkiego nie zrobiłem sobie drzemki i oczyska juz mi odmawiaja posłuszeństawa wiec dobranoc..buziaki to wiecie w co ... pa ;-)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz