Cześć. Mam na imię Kacper Nosal;-) Urodziłem się 15.03.2010 roku i od pierwszych dni swojego życia walczę z następstwami błędów lekarskich popełnionych podczas porodu. Choruje na mózgowe porażenie dziecęce w postaci cztero-kończynowego niedowładu spastycznego,małogłowie oraz padaczke (Zespół Westa). Choroby te powodują ,że nie potrafię chodzić, siedzieć a nawet stabilnie utrzymać główki jednak z każdym dniem walcze o moje zdróweczko ;-) Pokazuje Wam w tym blogu moje życie..ale i tez wspaniałych ludzi...moich Aniołków których spotykam na mojej drodze zycia;-)
kontakt do mnie a raczej do mojej mamusi:
tel.692 112 143
e-mail:kacpernosal@onet.pl
oraz zapraszam na Fb -Kacper Nosal

piątek, 25 kwietnia 2014

cholenderka ;-(

Cześć Wam...witam pomimo ciężkiego dzionku.Wszystko zaczeło się  w nocy - lekki kaszelek troszke nie pozwolił mi spać.... po lekarstewkach szybko przeszło;-) Rankiem obudził mnie i mamulke tatusia telefon.... zjadem śniadanko i ..... zaczeło sie ;-( mega kaszel .... nie chciał mi wogóle przejść...nic nie działało... moja mamcia postanowiła jechać do Pani doktor ... i to była dobra decyzja... już bardzo ciężko było złapać oddech i troszke brakowało mi powietrza ..... szybciutko dostałem piku piku w tyłeczek i powolutku zaczeło być lepiej.... Diagnoza -zapalenie krtani i oskrzeli ;-( w drodze do domku prawie usnąłem ale mega drzymanko dopadło mnie w domku ....spałem i spałem.... przez cały dzień nie chciałem nic jeść jednak mamcia nie pozwoliła mi na chorowanie z pustym brzusiem....wdychanie magicznego dymku i sterta lekarstw wkońcu działaja..... Moje oczka chyba wszystko pokazuja jaki smutas ze mnie ;-( nikt chory nie ma uśmiechu na buzi tym bardziej ze zaczyna sie łikendzik a ja bede musiał siedziec w domciu choc słoneczko uśmiecha sie .... No i ćwiczonka z wujciem bedzie trzeba zawiesić..... oj same smutki;-(  Na koniec dzionka oczka juz lepiej wygladają;-)Zmykam do łóżeczka i prosze o trzymanie kciuków aby nocka mineła spokojnie.... przesyłam buziaki w nosalki pa ;-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz