Cześć. Mam na imię Kacper Nosal;-) Urodziłem się 15.03.2010 roku i od pierwszych dni swojego życia walczę z następstwami błędów lekarskich popełnionych podczas porodu. Choruje na mózgowe porażenie dziecęce w postaci cztero-kończynowego niedowładu spastycznego,małogłowie oraz padaczke (Zespół Westa). Choroby te powodują ,że nie potrafię chodzić, siedzieć a nawet stabilnie utrzymać główki jednak z każdym dniem walcze o moje zdróweczko ;-) Pokazuje Wam w tym blogu moje życie..ale i tez wspaniałych ludzi...moich Aniołków których spotykam na mojej drodze zycia;-)
kontakt do mnie a raczej do mojej mamusi:
tel.692 112 143
e-mail:kacpernosal@onet.pl
oraz zapraszam na Fb -Kacper Nosal

sobota, 15 marca 2014

URODZINKI;-)

 Cześć Kochani
Witam Was jako już 4-ro latek ;-) Buchneło mi i to nawet nie wiem kiedy 4 latka ;-) Coś tam pamiętam z brzusia mamulki-wiecie nocne igraszki i kopanko a tu juz jestem taki duzy chłop. Czas ścisną posladeczki i coraz mocniej zabrać się do nauki chodzenia.Ostatnio mi to idzie mi to coraz lepiej ale już dość tego leżenia i obijania sie - 4 lata to juz stanowczo za długo ;-) Tak wyglądalem 4 latka temu o tej godzinie -walczyłem o moje życie i o każdy oddech -póżniej miesiąc na Intensywnej Terapii  w Krakowie Prokocim i te wstrętne rurki i monitorki co cały czas piszczały-nawet mamusia na ich głos  baczność stawała. Kazdy dzionek , każda godzina , każda minuta i sekunda ciągneły sie w nieskończoność. Tak chciałem ten czas spędzić z rodzicami ,Tatusiem i Mamusią a musiałem leżeć w pokoiku i patrzeć na tych profesorów, starszych i młodszych ;-) No cóż, życie nie zawsze jest takie piękne i wesołe jak u mamusi w brzuszku .
A lepiej o tym nie myślec i cieszyć się z każdego poranka kiedy otwieram swoje paczałki i witam świat uśmiechem ;-)

Dzisiaj duuużo cioci i wujków pisało mi zyczonka urodzinowe i chciałem Wam bardzo bardzo za nie podziękować .Miło usłyszeć że mi dopingujecie w walce o moje zdróweczko i fajowo że chcecie mnie nadal wspierać ;-) 

Haha wiecie ze mamulka upiepła mi na jutro torcika ale nie widziałem go...ukryła go przede mna i nie che mi powiedzieć gdzie.Chciałem wejsć w układ z tatusiem i go przekupić jajkiem niespodzinką ale nie ugiał sie i pakt trzyma z mamką. No cóż musze poczekac do jutra ;-)
Mamulka znajduje jeszcze czas na produkcje jajeczek- oczywiście kasiorke zgranuje ja do mojej skarboneczki w fundacji ....fajnie mam co nie? Dość że zrobią za mnie to jeszcze kasiorke dadza ;-) Gdybyście chcieli jakieś jajeczko piszcie a mamusia napewno Wam jakies odszczeli  nas stoliczek ;-)
Dobra Kochani uciekam spać bo jutro goście przybęda do mnie i bedziemy świętować moje urodzinki ;-)
Najlepsze ejdnak zyczonka usłyszałem od moje kuzynki Nikol- " i naucz sie gadac" Moi rodzice o mało co nie pospadali ze stołków ...;-)
Dobra ide spać Jak zawsze buziaki w nosalki dobranoc pa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz