Cześć. Mam na imię Kacper Nosal;-) Urodziłem się 15.03.2010 roku i od pierwszych dni swojego życia walczę z następstwami błędów lekarskich popełnionych podczas porodu. Choruje na mózgowe porażenie dziecęce w postaci cztero-kończynowego niedowładu spastycznego,małogłowie oraz padaczke (Zespół Westa). Choroby te powodują ,że nie potrafię chodzić, siedzieć a nawet stabilnie utrzymać główki jednak z każdym dniem walcze o moje zdróweczko ;-) Pokazuje Wam w tym blogu moje życie..ale i tez wspaniałych ludzi...moich Aniołków których spotykam na mojej drodze zycia;-)
kontakt do mnie a raczej do mojej mamusi:
tel.692 112 143
e-mail:kacpernosal@onet.pl
oraz zapraszam na Fb -Kacper Nosal

piątek, 28 marca 2014

Bilansik ;-)

Cześć Kochani ;-)
Witam Was dzisiaj z zabkami na wierzchu  i mega ogromnym uśmiechem ;-) Pobudka o 6 rano wraz z Frankiem i ......szaleństwo od pierwszych chwil ... Dzisiaj czekala mnie wizyta u Cioci Doktor- oj troszke sie denerwowałem ale  po wejsciu do kolorowego pokoiku... przeszło mi wszystko ;-)
Troszke  kaszlałem bo jakiś bączuś zaczął mnie gilać po gardełku i ciocia spojrzała do mojego gardełka,posłuchała jak mi bije serdusio i co tam w płuckach no i .... pozostałości po kszelku jeszcze są więc czekaja mnie nadal inhalacje...ja je lubei wiec się nie martwie...najważniejsze aby bączusie już znalazły sobi inna ofiare ;-) Ciocia mnie bardzo chwaliła...że już ładnie rączki trzymam i nawet główke ....no i co najważniejsze ucieszyła się że już nauczylem sie przekręcać z plecków na brzusio ...haha jak to fajowo słuchac tyle pochwał ...jednak warto sie starac ;-) Martwi ciocie moja waga ale nadrabiam za to wzrostem ;-) Najważniejsze że mam apetyt.... mnie to no trzeba prosić o opróżnienie zawartości z talerzyka ;-) Potwierdziła że dobrą decyzje podjeliśmy o "zawieszeniu" zabiegu fibrotomii i że jednak czasem warto poczekac ;-) Ale wyszliśmy z uśmiechami na twarzyczkach ;-) 
Zrobilem dzisiaj psikusa wujowi Michałowi-drzemka pare minutowa ;-)
Popoludnie mineło jak zawsze na zabawie i juz padam ze zmeczenia wiec jak zawsze ...buziaki w nosalki pa 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz