Cześć. Mam na imię Kacper Nosal;-) Urodziłem się 15.03.2010 roku i od pierwszych dni swojego życia walczę z następstwami błędów lekarskich popełnionych podczas porodu. Choruje na mózgowe porażenie dziecęce w postaci cztero-kończynowego niedowładu spastycznego,małogłowie oraz padaczke (Zespół Westa). Choroby te powodują ,że nie potrafię chodzić, siedzieć a nawet stabilnie utrzymać główki jednak z każdym dniem walcze o moje zdróweczko ;-) Pokazuje Wam w tym blogu moje życie..ale i tez wspaniałych ludzi...moich Aniołków których spotykam na mojej drodze zycia;-)
kontakt do mnie a raczej do mojej mamusi:
tel.692 112 143
e-mail:kacpernosal@onet.pl
oraz zapraszam na Fb -Kacper Nosal

wtorek, 4 marca 2014

F...jak ....

Cześć Kochani ;-)
Witam Was serdecznie po długim dniu,który rozpoczął się pare minutek przed 5 ;-) Oj rodzice nei byli zbytnio ucieszeni ale jak pobudka to wszyscy wstajemy ;-) Aminki a później pyszne śniadanko i dzionek rozpoczęty ;-) Na 9 do Cioci Gosi na świetne zajęcia ;-) Dzisiaj mamuśce to tak się gębulka cieszyła bo ciocia mnie bardzo chwaliła  że już tak główki nie odginam a wręcz przeciwnie podciągam ją ....to mnie dużo wysiłku kosztuje ale coraz bardziej mi się podoba...Powrót do domku- w samochodziku krótka drzemka aby nabrać sił do pracy z wujciem Michałem ;-) Godzinka przeleciała szybciutko.... raz sie rozpłakałem bo mi coś nie pasowało ale po chwili juz bambusik  na ustach był ;-) No i wkońcu sie doczekałem  ;-) Imieniny babci. Z mamusi pomocą zaśpiewaliśmy babci sto lat i  mały prezencik Kwiatuszek trafił do niej;-)  Ciocia Ewa mnie tez z Gadami bawiła ....fajowo było...szkoda ze czas szybko mija i trzeba było zbierać sie do domku.
Dorwał mnie dzisiaj F....F...F.. no jak on miał...Fryzjer!!! o własnie!! nie mogłem sobie przypomniec ;-) Dorwał mnie w łazience i oto jego dzieło ;-)
Było tak ( długaśne kłaczki na głowie)

 a teraz wygladam tak :




 Przyszła już chyba na stałe wiosenka więc trzeba zadbac o fryzurke...nie nawidzę chodzić w czapuli...nie da rade zrobic na mojej łepetynce fryzurki ale powoli powoli..... juz nie długo irokez zagości na stałe ;-) Dziewczyny beda sie za mna ogladać .....hehe ;-) teraz z lżejszą glówka o pare wlosków uciekam spać przed kolejnym dzionkem.
Chciałem Was poinformować zę moja stronke na fb lubi ponad 700 osóbek i z każdym dniem przybywaja następni...fajnie ;-) Dobrze że chcecie mnie dalej poznawać i cieszyć sie z moich małych a jednak ogromnych  sukcesów ;-)
Na portalu "sie pomaga" pieniążki tez wpływaja juz 33 osoby mi pomogły ;-)...najlepszy dzisiaj był jeden z wpisów "ZAMIAST KILKU KREMÓWEK" widzicie to tak niewiele  czasem wystarcza żeby pomóc potrzebującemu ;-)  
http://www.siepomaga.pl/f/zdazyczpomoca/c/1269
No teraz to juz uciekam bo rodzice juz chca neta wyłączyć aby zagonic mnie do spanka...takze jak zawsze BUZIAKI W NOSALKI dobranoc pa ;-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz