Cześć. Mam na imię Kacper Nosal;-) Urodziłem się 15.03.2010 roku i od pierwszych dni swojego życia walczę z następstwami błędów lekarskich popełnionych podczas porodu. Choruje na mózgowe porażenie dziecęce w postaci cztero-kończynowego niedowładu spastycznego,małogłowie oraz padaczke (Zespół Westa). Choroby te powodują ,że nie potrafię chodzić, siedzieć a nawet stabilnie utrzymać główki jednak z każdym dniem walcze o moje zdróweczko ;-) Pokazuje Wam w tym blogu moje życie..ale i tez wspaniałych ludzi...moich Aniołków których spotykam na mojej drodze zycia;-)
kontakt do mnie a raczej do mojej mamusi:
tel.692 112 143
e-mail:kacpernosal@onet.pl
oraz zapraszam na Fb -Kacper Nosal

poniedziałek, 3 marca 2014

Poniedziałek ;-)

Cześć Kochani ;-)
Witam Was początkiem tygodnia ;-) Dzisiejsza nocka to była przeprawa przez długie 9 godzin ;-( obudziłem się w  nocy  ..... naszło mnie na marudzenie ....zabawa w łapki z mamusia a potem tatusiem uspokoiła mnie ale nie na długo.... wstawać zaczeło słoneczko to postanowiłem wkońcu iść spać ale zdziwiłem sie bo po chwili obudzili mnie tym razem rodzice i wylądowałem u babci w łóżeczku...Haha ale jaka miałem póżniej niespodzianke....miał przyjechać wujcio a tu.....cioteczka ;-) W takim byłem szoku  że aż mnie przytkało z wrażenia ;-) Dziękuje ciociu za wspaniały czas i za prezencik ;-) dostałem takie cos...pudełeczko a wnim ..takie kolorowe patyczki ...ponoć sie nimi cos pisze czy maluje??? Mamusia pokaże mi o co w tym chodzi ale coś mi sie zdaje ze bedzie ubaw z tego ;-) Tak szybko ciocia uciekła  ze nie mam z nia foteczki na pamiatke ale obiecała ze mnie obwiedzi w maju wiec wtedy to sesje zdjęciowa sobie strzelimy ;-)Póżniej wujo Michał i ćwiczonka ..drzymanko..zupka i znnowu drzymanko ;-) Nadrobiłem straty z nocki ;-) Po południu buziaki w nosalki z Babcia ;-) Ateraz zmykam spać bo jutro wtoreczek i wyjazd do cioci Gosi ;-)Wiec dobranoc jak zawsze buziaki w nosalki pa ;-) Ata foteczka to jak dzisiaj zarezwowałem sobie miejscóweczke w rodzicach łóżeczku ;-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz