Cześć. Mam na imię Kacper Nosal;-) Urodziłem się 15.03.2010 roku i od pierwszych dni swojego życia walczę z następstwami błędów lekarskich popełnionych podczas porodu. Choruje na mózgowe porażenie dziecęce w postaci cztero-kończynowego niedowładu spastycznego,małogłowie oraz padaczke (Zespół Westa). Choroby te powodują ,że nie potrafię chodzić, siedzieć a nawet stabilnie utrzymać główki jednak z każdym dniem walcze o moje zdróweczko ;-) Pokazuje Wam w tym blogu moje życie..ale i tez wspaniałych ludzi...moich Aniołków których spotykam na mojej drodze zycia;-)
kontakt do mnie a raczej do mojej mamusi:
tel.692 112 143
e-mail:kacpernosal@onet.pl
oraz zapraszam na Fb -Kacper Nosal

niedziela, 8 maja 2016

5 maj

hejo hejo...
melduje się Kochani i ogłaszam iż wygrywam z flegmula i całym tym paskudztwem choć dziadostwo trzyma się "ręcami i nogami " 
wczoraj i dziś chwilowy wypad na spacerek i drzemka bo nie ma to jak z flegmula walczyć słoneczkiem i świeżym powietrzem 😊😊😊
ale dziś chce Wam podziękować...
Podziękować za Wasz 1% ...
skończył się już okres rozliczania ale rozliczenie pojawi się na moim subkoncie dopiero na przełomie października i listopada więc troszkę muszę jeszcze poczekać ale i tak DZIEKUJE za każde wsparcie...
za każdy grosik...
za Wasze serce podarowane...
tylko dzięki Wam i Waszej pomocy mogę walczyć o swoje " normalne " Zycie...
tak rozpala się nadzieją jak ten ogień...
ogień który rozpala tyle wspaniałych serduszek 
jeszcze raz ogromne BUZIAKI W NOSALKI pa
ps Dziękuję każdemu kto zaangażował się w pomoc przy roznoszeniu ulotek oraz rozwieszenie banerów oraz bilbordow dziękuję Firmie STS-COM oraz Nowetchnienie 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz