Cześć. Mam na imię Kacper Nosal;-) Urodziłem się 15.03.2010 roku i od pierwszych dni swojego życia walczę z następstwami błędów lekarskich popełnionych podczas porodu. Choruje na mózgowe porażenie dziecęce w postaci cztero-kończynowego niedowładu spastycznego,małogłowie oraz padaczke (Zespół Westa). Choroby te powodują ,że nie potrafię chodzić, siedzieć a nawet stabilnie utrzymać główki jednak z każdym dniem walcze o moje zdróweczko ;-) Pokazuje Wam w tym blogu moje życie..ale i tez wspaniałych ludzi...moich Aniołków których spotykam na mojej drodze zycia;-)
kontakt do mnie a raczej do mojej mamusi:
tel.692 112 143
e-mail:kacpernosal@onet.pl
oraz zapraszam na Fb -Kacper Nosal

środa, 4 maja 2016

2 Maj

cięęęężka noc...
część Przyjaciele moi
witam Was w ten piękny dzionek pomimo że noc była bardzo ale to bardzo ciężka...
ostatnie dni to naprawdę ciężki czas dla mnie w walce z flegmula i z atakami kaszlu...
od początku jednak...
odwiedzili mnie wczoraj Wujo Marcin i Ciocia Paulina- zabawa połączona z łzami bo coś już mi nie pasowało...
niby uśmiech a zaraz płacz i trudność w uspokojeniu się...
ciężko mi przekazać co mi nie odpowiada bo sam dokładnie nie wiem 
wkoncu noc i spanie a raczej walka ze zmęczeniem które powoduje drgania i zrywania całego ciałka...
niestety musiało się skończyć na podaniu Relsedu 
wszystko się uspokoiło ale zaczął się kolejny problem... atak kaszlu...
dziękuję Wujkowi Dawidowi który pożyczył mi pulsoksymetr do czasu aż nie będę miał swojego i to dzięki niemu nie trafiłem do szpitala chcoc brakło o tyci tyci;-( saturacja była w granicach 90 %
inhalacje, dodatkowe syropki i upragniony sen ....
rankiem wizyta u Pani pulmonolog- płuca ok jednak ogromna ilość flegmuli trudna do usunięcia powoduje że tak ciężko pozbyć się jej...
zaproponowała nowe leki a przede wszystkim oklepywanie oklepywanie oklepywanie i inhalacje ...
humorek taki sobie ale po takich przygodach to nie ma się co dziwić ale uśmiech też był ...
oj joj ale się rozpisałem....
uciekam odpoczywać...
PA BUZIAKI W NOSALKI

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz