Cześć. Mam na imię Kacper Nosal;-) Urodziłem się 15.03.2010 roku i od pierwszych dni swojego życia walczę z następstwami błędów lekarskich popełnionych podczas porodu. Choruje na mózgowe porażenie dziecęce w postaci cztero-kończynowego niedowładu spastycznego,małogłowie oraz padaczke (Zespół Westa). Choroby te powodują ,że nie potrafię chodzić, siedzieć a nawet stabilnie utrzymać główki jednak z każdym dniem walcze o moje zdróweczko ;-) Pokazuje Wam w tym blogu moje życie..ale i tez wspaniałych ludzi...moich Aniołków których spotykam na mojej drodze zycia;-)
kontakt do mnie a raczej do mojej mamusi:
tel.692 112 143
e-mail:kacpernosal@onet.pl
oraz zapraszam na Fb -Kacper Nosal

sobota, 2 stycznia 2016

31 grudzień 

oj co to za dni...


sama radość...
dziś wkoncu dotarł Wujo Michał na wygibaski i mogłem zacząć ciężko pracować...
początki były ciężkie bo bioderko a może kolanko a może brzusio pobolewaly przy próbie ćwiczeń jednak jak już Wujaszek ponaciagal i rozciągnal miesniaczki było ok...
przypuszczenia co mogło się stać nic nie dały a ja nie przyznam się co zrobiłem... jednak jak tak dalej będzie czeka mnie wizyta u Pani doktor... rodzice mówią że poczekać trzeba gdyż możliwe iż dłuższa przerwa tak na mnie wpłynęła ...
A teraz chwale się jak sobie "siedze" coraz stabilniejsza główka i plecyki
moi kochani rodzice wiedzą że uwielbiam światełka i wszystkiego rodzaju światełka więc aby świeciły mi cały rok dostałem zaroweczke... och ile radości i jakie odgłosy wydawalem na jej widok...
tralala będę robił sobie imprezki światełkowe w pokoiku 
jutro czekają mnie jakieś inne światełka ale o nich już jutro...
podobno jutro w nocy będę miał 6 lat i będę już takiiiii dorosły  i kazdy z Was będzie starszy hehe
buziaki w ....
NOSALKI pa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz