Cześć. Mam na imię Kacper Nosal;-) Urodziłem się 15.03.2010 roku i od pierwszych dni swojego życia walczę z następstwami błędów lekarskich popełnionych podczas porodu. Choruje na mózgowe porażenie dziecęce w postaci cztero-kończynowego niedowładu spastycznego,małogłowie oraz padaczke (Zespół Westa). Choroby te powodują ,że nie potrafię chodzić, siedzieć a nawet stabilnie utrzymać główki jednak z każdym dniem walcze o moje zdróweczko ;-) Pokazuje Wam w tym blogu moje życie..ale i tez wspaniałych ludzi...moich Aniołków których spotykam na mojej drodze zycia;-)
kontakt do mnie a raczej do mojej mamusi:
tel.692 112 143
e-mail:kacpernosal@onet.pl
oraz zapraszam na Fb -Kacper Nosal

sobota, 2 stycznia 2016

31 grudzień

no i już prawie Jest ...2016 rok
Nowiutki rok Nowiutkie postanowienia i Nowiutkie wyzwania
rok 2015 to czas malutkich sukcesikow wypracowanych ciężka praca dzięki wspaniałym Wujciom Ciociom i rodzica ale przede wszystkim dzięki Waszemu wsparciu finsowemu... to Wy dolozyliscie cegiełki do polepszenia mojego stanu zdrowia DZIEKUJE
Rok 2015 to walka przede wszystkim z infekcjami ,pobyt w szpitalu ,ciężki stan oraz pobyt w Rabce gdzie zdiagnozowania zalewowe zapalenia płuc ... Prokocim i diagnoza-Refluks
do tej pory walka z nim...
nowy rok to już zaplanowane kolejne pobyty w szpitalu ale i fibrotomia która mamy nadzieję już się odbędzie...
dalej rehabilitacja ale i miejmy nadzieję że ogarnięcie szkoły i zajec...
Wam życzę jak najmniej trosk i zdrowkeczka bo ono jest najważniejsze...
aby ten nowy rok był lepszy od poprzedniego...
a ja już powoli zmykam chrapiac a wy...bawcie się do białego rana ... powitajcie Nowy Rok z uśmiechem na twarzy a ode mnie ogromne buziaki pa
a to zdjęcia z fajerwerków jakie miałem przyjemność wcześniej oglądać; -)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz