Cześć. Mam na imię Kacper Nosal;-) Urodziłem się 15.03.2010 roku i od pierwszych dni swojego życia walczę z następstwami błędów lekarskich popełnionych podczas porodu. Choruje na mózgowe porażenie dziecęce w postaci cztero-kończynowego niedowładu spastycznego,małogłowie oraz padaczke (Zespół Westa). Choroby te powodują ,że nie potrafię chodzić, siedzieć a nawet stabilnie utrzymać główki jednak z każdym dniem walcze o moje zdróweczko ;-) Pokazuje Wam w tym blogu moje życie..ale i tez wspaniałych ludzi...moich Aniołków których spotykam na mojej drodze zycia;-)
kontakt do mnie a raczej do mojej mamusi:
tel.692 112 143
e-mail:kacpernosal@onet.pl
oraz zapraszam na Fb -Kacper Nosal

czwartek, 28 stycznia 2016

10 styczeń


oj joj joj PRZECZYTAJCIE DO KOŃCA
witajcie witajcie...
przepraszam że tak mało do Was ostatnio pisze ale moje humorki dają w kość wszystkim....
tylko rączki i zabawy wchodzą w grę... nic innego mi nie pasuje a noce to szaleństwa...
Była w czwartek nowa Ciocia i od jutra ciężka praca mnie czeka -codziennie 3 h ćwiczeń i walki o zdrowko...
mamcia coś kombinuje na koniec miesiąca ale nie chce mi zdradzić jeszcze tajemnicy... coś podejzewam... może jakiś turnusik? ?? 😊😊
dziś był niezwykły dzień...
jak co roku Wujo Jurek zbiera pieniążki na sprzęt który ratuje życie tych małych i tych dużych... i mnie kiedyś ten sprzęt wyrwał z objęć śmierci która chwyciła mnie za nóżki i nie chciał puścić... udało się jednak... i ja chciałem dorzucić cegiełke do puszki... mamcia przekazała przedmioty na licytację no bo dzięki pomocy jaka kiedyś otrzymałem jestem właśnie tu i teraz i żyje!!! teraz walcze i będę walczyl o kazdy mały sukcesiki wypracowany ogromnym wysiłkiem moim ale i całej mojej kochanej rodzinki, Wujka Ciocia również i dzięki Wam którzy tak mi kibicujecie. ...
zaczął się czas rozliczania i w tym roku proszę was o przekazanie 1% PODATKU dla mojej osobki... to dzięki Waszej pomocy mogę brnac do przodu przeskakujac wszystkie przeszkody jakie funduje mi życie... dzięki Waszej pomocy mogę być rehabilitowany , zjadać aminki, odzywki ,ale i jeździć na turnusiki, zaopatrywac się w sprzęt rehabilitacyjny ale i ortopedyczny i wiele wiele innych... to Dzięki Wam... dzięki Wam mam szanse na życie bez bólu z ogromnym uśmiechem na buzi
dotarły do nas ulotki więc jeśli ktoś chciałby je rozdać wśród swoich znajomych , piszcie do mamci...
A więc :
KRS 0000037904
CEL SZCZEGÓŁOWY : 13512 NOSAL KACPER ANTONII
i gotowe;-)
a teraz zmykam chrapiac o 9 zaczynam ćwiczenia z Ciocia Agnieszka
buziaki wiecie w co pa
UDOSTEPNIAJCIE

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz