Cześć. Mam na imię Kacper Nosal;-) Urodziłem się 15.03.2010 roku i od pierwszych dni swojego życia walczę z następstwami błędów lekarskich popełnionych podczas porodu. Choruje na mózgowe porażenie dziecęce w postaci cztero-kończynowego niedowładu spastycznego,małogłowie oraz padaczke (Zespół Westa). Choroby te powodują ,że nie potrafię chodzić, siedzieć a nawet stabilnie utrzymać główki jednak z każdym dniem walcze o moje zdróweczko ;-) Pokazuje Wam w tym blogu moje życie..ale i tez wspaniałych ludzi...moich Aniołków których spotykam na mojej drodze zycia;-)
kontakt do mnie a raczej do mojej mamusi:
tel.692 112 143
e-mail:kacpernosal@onet.pl
oraz zapraszam na Fb -Kacper Nosal

niedziela, 23 września 2018

Obraz może zawierać: 1 osoba5 lipca

A oto i moja niespodzianka...
Dyplom ale i podusie dostałem taka sama ;-)
Teraz trzeba miejsce w pokoiku znalesc abym mógł chwalić się pięknym prezentem ...
Taka to Nasza Gromadka jest fajowa;-)
Ja Dziękuję cudownym Ciocia za to ze codziennie dbają o mnie i stawiają ze mój świat nabiera kolorow...
Że mogę poznawać świat...
Że mogę poznawać nowych ludzi
A przede wszystkim dziękuję za to ze czuje się tam tak jak w domu ..
Dziękuję przede wszystkim Cioci Marcie za stworzenie takiego cudownego miejsca z którego inni powinni brać przykład a jednak jest inaczej ...
To Nasza Gromadka ktora tworzą cudowni ludzie i za to DZIĘKUJEMY :-)

Dziś od rana wygibaski potem szkoła i pół dnia zleci ...
Jutro ostatni dzień do szkoły i łikendzik...
Buziaki w nosalki pa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz