Cześć. Mam na imię Kacper Nosal;-) Urodziłem się 15.03.2010 roku i od pierwszych dni swojego życia walczę z następstwami błędów lekarskich popełnionych podczas porodu. Choruje na mózgowe porażenie dziecęce w postaci cztero-kończynowego niedowładu spastycznego,małogłowie oraz padaczke (Zespół Westa). Choroby te powodują ,że nie potrafię chodzić, siedzieć a nawet stabilnie utrzymać główki jednak z każdym dniem walcze o moje zdróweczko ;-) Pokazuje Wam w tym blogu moje życie..ale i tez wspaniałych ludzi...moich Aniołków których spotykam na mojej drodze zycia;-)
kontakt do mnie a raczej do mojej mamusi:
tel.692 112 143
e-mail:kacpernosal@onet.pl
oraz zapraszam na Fb -Kacper Nosal

niedziela, 23 września 2018

10 wrzesień


Obraz może zawierać: na zewnątrzObraz może zawierać: co najmniej jedna osoba i na zewnątrzPodsumowanie łikendziku...
2 dni trwał kiermasz pięknych ozdob wykonanych przez moja mamcie ...
Przez 2 dni mozna było zakupic pamiatke a przy okazji napic sie pysznej kawusi ktora przygotowywała profesjonalna baristka Ciocia Aneta z
Pogoda szalała jednak na zakonczenie pożegnalo nas słoneczko...
Otrzymalismy rowniez wyroznienie za najlepszą ekspozycje wiec mamci praca zostala doceniona :-)
Dziekuje wszystkim pomagający Wujowi Marcinowi ,Wujowi Świstakowi ,Cioci Ewie , Cioci Paulinie, Cioci Anecie, Wujowi Tomkowi , organizatorom a przede wszystkim kazdemu kto wsparł nasz kiermasz ;-)
Na moje subkonto w fundacji wplywa 3750 zl ;-)
Jeszcze raz DZIĘKUJE 😘😘
Ja juz po wygibaskach zjadam zaraz 2 sniadanko i wyruszam do szkoly ...
Miłego dzionku ...
Buziaki w nosalki pa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz