Cześć. Mam na imię Kacper Nosal;-) Urodziłem się 15.03.2010 roku i od pierwszych dni swojego życia walczę z następstwami błędów lekarskich popełnionych podczas porodu. Choruje na mózgowe porażenie dziecęce w postaci cztero-kończynowego niedowładu spastycznego,małogłowie oraz padaczke (Zespół Westa). Choroby te powodują ,że nie potrafię chodzić, siedzieć a nawet stabilnie utrzymać główki jednak z każdym dniem walcze o moje zdróweczko ;-) Pokazuje Wam w tym blogu moje życie..ale i tez wspaniałych ludzi...moich Aniołków których spotykam na mojej drodze zycia;-)
kontakt do mnie a raczej do mojej mamusi:
tel.692 112 143
e-mail:kacpernosal@onet.pl
oraz zapraszam na Fb -Kacper Nosal

niedziela, 23 września 2018

19 wrzesień


Obraz może zawierać: 1 osoba, siedzi i dzieckoŚroda to taki przekrecony dzien bo po sniadanku jest szkoła a po Gromadkowych przygodach - wygibaski ...
Dzis z Ciocia Agnieszka i nauka i podporu i pełzania a i pionizacji ...
My sie dopiero poznajemy wiec to taki tryb "próbujemy " ale i tak wymaga on ciezkiej pracy zarówno ode mnie jak i od Cioci aby poskromic to moje schorowane i napiete ciałko...
Oczywisicie na widok słoneczka zacząłem sobie spiewac i odrazu zmienił mi sie humorek i minka na "zadowolony Nosalek "
Wieczorkiem pograłem na Cybusiu tym razem z tatulkiem...
Medal za strzelone bramki zdobyty ,malpa nakarmiona i to sam wybrałem runde trudniesza z 6 drzewami i z mniejszymi bananami ale dałem rade no i oczywisice gra na trabce ...
Tatus i mamcia dumni ...
Na koniec mama zadala mi pytanie czy konczymy a ja 3 razy odpowiedziałem" tak "...
I Cybus poszedl odpoczywać a ja kolacyjka i wyrko...
Takze uciekam chrapciac...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz