Cześć. Mam na imię Kacper Nosal;-) Urodziłem się 15.03.2010 roku i od pierwszych dni swojego życia walczę z następstwami błędów lekarskich popełnionych podczas porodu. Choruje na mózgowe porażenie dziecęce w postaci cztero-kończynowego niedowładu spastycznego,małogłowie oraz padaczke (Zespół Westa). Choroby te powodują ,że nie potrafię chodzić, siedzieć a nawet stabilnie utrzymać główki jednak z każdym dniem walcze o moje zdróweczko ;-) Pokazuje Wam w tym blogu moje życie..ale i tez wspaniałych ludzi...moich Aniołków których spotykam na mojej drodze zycia;-)
kontakt do mnie a raczej do mojej mamusi:
tel.692 112 143
e-mail:kacpernosal@onet.pl
oraz zapraszam na Fb -Kacper Nosal

środa, 7 czerwca 2017

6 czerwiec 

A więc zaległe i obecne " nowości "
Na początku to co miało być wczoraj hehe :-)
Chciałem podziękować Publicznemu Gimnazjum w Nawojowej a przed wszystkim nauczyciela oraz ucznia którzy wsparli finansowo zbiórkę dla mnie podczas turnieju ping-ponga :-)
..kwota 327 zł zostanie przekazana na moja rehabiliatacje....
Dziękuję również za nakrętki:-)
W poniedziałek byłem też na wygibaskach w szkole i co....
Po ponad pół roku prób udało się wprowadzić 3 ćwiczonko metoda Vojty BEZ BUNTU...
Ja Mały terrorysta...
Coraz większy jestem i coraz więcej rozumie że to wszystko dla mojego dobra i że krzywda mi się nie dzieje, wręcz przeciwnie...
Tralalala ...
Jestem z siebie dumny:-)
A dziś....
Wygibaski z Wujciem Michałem z samego rana a potem wyjazd do Krynicy do okulisty i...
Mam okulary na słoneczko...
Teraz mogę śmigać na spacerki...
Specjalnie dopasowane a przede wszystkim trzymające się na specjalnej gumeczce już mi nie będę uciekać:-)
Teraz to wyglądam jak dorosły facet :-) 









Brak komentarzy:

Prześlij komentarz