Cześć. Mam na imię Kacper Nosal;-) Urodziłem się 15.03.2010 roku i od pierwszych dni swojego życia walczę z następstwami błędów lekarskich popełnionych podczas porodu. Choruje na mózgowe porażenie dziecęce w postaci cztero-kończynowego niedowładu spastycznego,małogłowie oraz padaczke (Zespół Westa). Choroby te powodują ,że nie potrafię chodzić, siedzieć a nawet stabilnie utrzymać główki jednak z każdym dniem walcze o moje zdróweczko ;-) Pokazuje Wam w tym blogu moje życie..ale i tez wspaniałych ludzi...moich Aniołków których spotykam na mojej drodze zycia;-)
kontakt do mnie a raczej do mojej mamusi:
tel.692 112 143
e-mail:kacpernosal@onet.pl
oraz zapraszam na Fb -Kacper Nosal

piątek, 8 kwietnia 2016

8 kwiecień

w nocy gorączki brak a wręcz obniżenie temperatury...



nocka spedzona na raczkach u mamci więc nie miała szans zbytnio się wyspać ale ona to ma w sobie tyle niezwykłej mocy że dała radę i jeszcze cały dzionek musi dać radę ale kto jak nie ona
Do Pani doktor już jestem umówiony na wizytę ale dopiero po 16 więc do tej godziny walczyć będę z paskudztwami...
buziaki w nosalki
ps... Wujo okleił mi wczoraj plecaki dla zmniejszenia napięcia tu i tam a do tego aby moje łopatki prostowaly się
pa





a więc dzionek zakończyłem na wizycie u Pani doktor- diagnoza...
minimalne zmiany na oskrzelach na szczęście tym razem bez antybiotyku się obejdzie ale inhalacje i syropki idą w ruch....
krtan "puściła " ale zaczął się mokry kaszel a co za tym idzie walka z paskudna flegmulą - jednak ja jako siłacz i ją pokonam 
Dziękuję Wam za wsparcie i życzonka zdrowka -miło jak mamcia czyta mi piękne słowa płynące od Was
teraz zmykam chrapiac i wygrzewac ciałko
buźiaki dla was pa oczywiście buźiaki w nosalki

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz