Cześć. Mam na imię Kacper Nosal;-) Urodziłem się 15.03.2010 roku i od pierwszych dni swojego życia walczę z następstwami błędów lekarskich popełnionych podczas porodu. Choruje na mózgowe porażenie dziecęce w postaci cztero-kończynowego niedowładu spastycznego,małogłowie oraz padaczke (Zespół Westa). Choroby te powodują ,że nie potrafię chodzić, siedzieć a nawet stabilnie utrzymać główki jednak z każdym dniem walcze o moje zdróweczko ;-) Pokazuje Wam w tym blogu moje życie..ale i tez wspaniałych ludzi...moich Aniołków których spotykam na mojej drodze zycia;-)
kontakt do mnie a raczej do mojej mamusi:
tel.692 112 143
e-mail:kacpernosal@onet.pl
oraz zapraszam na Fb -Kacper Nosal

sobota, 2 kwietnia 2016

31 marzec 

hejo hejo
witam Was po pięknym wiosennym dzionku...
tyci tyci plany się zmieniły bo mój Wujo rozchorowal się i nie chciał mnie zarazić małymi paskudami więc ogłosilismy labę od cwiczonek 😊😊😊
Wygibaski i oklejanie poczekają ,nie uciekną a w poniedziałek nadrobię straty ...
dziś po zajęciach z Ciocia Agnieszka myknelismy rodzinka na świeże powietrze i do wieczorka spędziliśmy czas na witaniu wiosny, słuchaniu ptaszkow które dziś tak pięknie witały pierwsze gorące promyki słoneczka...
jutro ciężki dzień przed mną bo aż 4 h ciezkiej pracy no ale na samą myśl o łikendziku i 2 dniach wolnego to buzia aż się śmieje 
kąpiel i do spania...
życzę Wam spokojnej nocki buziaki w nosalki
ps ...
od przyszłego łikendziku będzie mnie odwiedzac funfel na 4 łapach ale o tym to jeszcze Wam opowiem a teraz pa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz