Cześć. Mam na imię Kacper Nosal;-) Urodziłem się 15.03.2010 roku i od pierwszych dni swojego życia walczę z następstwami błędów lekarskich popełnionych podczas porodu. Choruje na mózgowe porażenie dziecęce w postaci cztero-kończynowego niedowładu spastycznego,małogłowie oraz padaczke (Zespół Westa). Choroby te powodują ,że nie potrafię chodzić, siedzieć a nawet stabilnie utrzymać główki jednak z każdym dniem walcze o moje zdróweczko ;-) Pokazuje Wam w tym blogu moje życie..ale i tez wspaniałych ludzi...moich Aniołków których spotykam na mojej drodze zycia;-)
kontakt do mnie a raczej do mojej mamusi:
tel.692 112 143
e-mail:kacpernosal@onet.pl
oraz zapraszam na Fb -Kacper Nosal

sobota, 23 kwietnia 2016

22 kwiecień


witojcie moi znajomi
Minął ciężki dzionek więc można się trochę powydurniać... dziś przebranie za... a zgadnijcie za kogo
zaczął się łikendzik a więc lenistwo i odpoczynek ...
ja to taki Mały siłacz jestem ale i mi należy się odpoczynek jak każdemu dziecku...
chciałbym móc grać w piłkę z innymi dziećmi ale mogę tylko kibicowac z mojego mercedesiku-wózka
chciałbym duuuzo ale moje ciałko uwieziło mnie...
"przecież on jest zdrowy "...
często tak słyszę ja i moi najbliżsi bo na zdjęciach czy w mercedesiku wyglądam "jak zdrowy" jednak rzeczywistość jest inna - trudna ...
wręcz brutalna że przez czyjeś postępowanie będę całe życie więźniem swojego ciała i skazany na pomoc innych...
tyle bym chciał...
tylko ta spastyka...
zastanawiacie się może co to ?
każdy z Was choć raz w życiu miał skurcz mięśnia i wie jak to boli -to pomyślcie że ja tak mam cały czas...
cały czas i na całym ciele...
każdy miesniaczek jest napięty i nie chce mnie słuchać...
ciężka praca wszystkich rodziców ,wujkow ,Cioc a nawet i dzięki Waszemu wsparciu walcze nadal i będę walczył by może kiedyś stanąć sam na nogach choc to długa droga przede mną.. ale się rozpisałem...
dobra idę chrapciac
buziaki w nosalki
ps Ciocia Agnieszka z WWR bardzo mnie dziś chwalila a wiecie jak to cieszy mamcie ale i mnie...
ps 2
a oto i jakie piękne okazy zbiorów nakretkowych dotarły dziś do babci
Dziękuję i zachęcam wszystkich do zbierania nakrętaskow
pa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz