Cześć. Mam na imię Kacper Nosal;-) Urodziłem się 15.03.2010 roku i od pierwszych dni swojego życia walczę z następstwami błędów lekarskich popełnionych podczas porodu. Choruje na mózgowe porażenie dziecęce w postaci cztero-kończynowego niedowładu spastycznego,małogłowie oraz padaczke (Zespół Westa). Choroby te powodują ,że nie potrafię chodzić, siedzieć a nawet stabilnie utrzymać główki jednak z każdym dniem walcze o moje zdróweczko ;-) Pokazuje Wam w tym blogu moje życie..ale i tez wspaniałych ludzi...moich Aniołków których spotykam na mojej drodze zycia;-)
kontakt do mnie a raczej do mojej mamusi:
tel.692 112 143
e-mail:kacpernosal@onet.pl
oraz zapraszam na Fb -Kacper Nosal

środa, 3 grudnia 2014

wkoncu po 4.5 latach ;-)

czesc Kochani ;-)
Tyle sie dzieje ze az trudno wieczorkiem cos do Was napisać bo oczka same mi sie zamykaja ;-) Wczoraj cos wieczorkiem mnie dopadlo i wymiotowałem a potem jak zamknąłem  oczka to obudziłem sie rankiem na śniadanko..... od samego ranka ćwiczonka i czyms Wam musze sie pochwalić - po 4.5 roku cwiczonek udało mi sie cwiczyć bez złosci a wrecz z uśmiechem na twarzy - nawet mamci w oczku łezka sie zakrecila ..... Ćwiczonka z ciocia Elą tez coraz fajniejsze sie robia bo na poczatku to nie wiedzialem co to ma sie dziac ale jak już poznaje to jest fajowo ;-) 
Jutro rankiem kolejne ćwiczonka i ponoc ma przyjechać fufel Tadzik wiec beda znowu tulaski i zabawy takze zmykam spać by miec rankiem siły wiec buziaki w nosalki pa;-) 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz