Cześć. Mam na imię Kacper Nosal;-) Urodziłem się 15.03.2010 roku i od pierwszych dni swojego życia walczę z następstwami błędów lekarskich popełnionych podczas porodu. Choruje na mózgowe porażenie dziecęce w postaci cztero-kończynowego niedowładu spastycznego,małogłowie oraz padaczke (Zespół Westa). Choroby te powodują ,że nie potrafię chodzić, siedzieć a nawet stabilnie utrzymać główki jednak z każdym dniem walcze o moje zdróweczko ;-) Pokazuje Wam w tym blogu moje życie..ale i tez wspaniałych ludzi...moich Aniołków których spotykam na mojej drodze zycia;-)
kontakt do mnie a raczej do mojej mamusi:
tel.692 112 143
e-mail:kacpernosal@onet.pl
oraz zapraszam na Fb -Kacper Nosal

poniedziałek, 15 grudnia 2014

JEST, MAM... i Pożegnanie ;-)

Witajcie ;-) dzis od rana czas wyczekiwania ..W końcu ćwiczonka z wujciem Michałem.... fajowe były wygibaski ale najlepsze dopiero miało nadejść.... Wujo Karol dostarczył mój nowy wóz .... taki piękny,niebieski i szary i jak wygodnie sie w nim siedzi a nawet bede mógł w nim spać i uczyc sie jeść ..no jacie- same kozysci ;-) ;-)  Zastanawiacie sie pewnie co to za Księżniczka koło mnie siedzi ?? to moja kolezanka Klara której postanowiłem przekazać "stary" wózeczek.... Wy tez sie do tego przyczyniliście .... dzieki Waszej pomocy mogłem zamówic nowy wóz.... Pamietajcie co moja mamusia powtarza" DOBROC POWRACA PODWOJNIE" wiemy ze sa Anioły na tej ziemi i ja postanowiłem nim zostać dla Klaruni ;-) ciesze sie ze moge komus tak niezwykłemu pomóc- takim Mikusiem zostałem ;-) ....wózeczek służył mi ponad 3 lat  i mam nadzieje ze Klaruni tez posłuzy ;-) ..... Cena nowego wózeczka to 14 234 zł bo podstawe do siedziska do domku  na razie sobie odpuszczamy no bo jak wiecie PEFRON nie dołożył nam ani złotóweczki tylko NFZ 3000zł reszta została opłacona ze zbióreczki w sklepach firmowych "Szubryt"...Takze jeszcze raz DZIEKUJE DZIEKUJE DZIEKUJE ... Buziaki w nosalki pa;-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz