Cześć. Mam na imię Kacper Nosal;-) Urodziłem się 15.03.2010 roku i od pierwszych dni swojego życia walczę z następstwami błędów lekarskich popełnionych podczas porodu. Choruje na mózgowe porażenie dziecęce w postaci cztero-kończynowego niedowładu spastycznego,małogłowie oraz padaczke (Zespół Westa). Choroby te powodują ,że nie potrafię chodzić, siedzieć a nawet stabilnie utrzymać główki jednak z każdym dniem walcze o moje zdróweczko ;-) Pokazuje Wam w tym blogu moje życie..ale i tez wspaniałych ludzi...moich Aniołków których spotykam na mojej drodze zycia;-)
kontakt do mnie a raczej do mojej mamusi:
tel.692 112 143
e-mail:kacpernosal@onet.pl
oraz zapraszam na Fb -Kacper Nosal

piątek, 12 grudnia 2014

Mikuś

hohoho  takiego dzis gościa miałem ...no Mikuś znowu mnie odwiedził i przyniósł mi wraz ze swoimi pomocnikami takiego ogromnego słonika ;-) najwyrażniej byłem baaardzo grzeczny ;-) no i doszły mnie słuchy ze Mikuś ma mi przywieść jeszcze mój nowy wóz -oj już nie moge sie doczekac ;-)
Chciałem Wam wszystkim podziękować że pamietaliście o mnie przy przekazywaniu 1% swojego podatku .... Nowy Sącz,Toruń,Sucha Beskidzka,Limanowa,Kraków (Prądnik,Podgórze,Nowa Huta,Stare Miasto) Lublin ,Tarnów ,Bochnia , Chrzanów,  Zakopane, Brzesko, Poznań,Bytom,Gorlice,Proszowice,Wieliczka,Kielce,Tychy,Wałbrzych ,Jelenia Góra,Starachowice... to właśnie tam mieszkaja Anioły ktore nie zapomnialy o mnie;-)Dziekuje Dziekuje ...pieniążki trafia na dalszą moja rehabilitacje i turnusy na ktore juz nie moge się doczekac oraz leczenie ;-) Już niedługo nowy rok i prosze Was równiez pamiętajcie o 1% podatku dla moje osóbki ... bede Wam jeszcze o tym przypominał bo bez Waszej pomocy nie byloby kolejnych moich sukcesików osiągnietych dzieki cieżkiej rehabilitacji i leczeniu;-) Pozdrawiam Was wszystkich buziaki w nosalki ;-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz