Cześć. Mam na imię Kacper Nosal;-) Urodziłem się 15.03.2010 roku i od pierwszych dni swojego życia walczę z następstwami błędów lekarskich popełnionych podczas porodu. Choruje na mózgowe porażenie dziecęce w postaci cztero-kończynowego niedowładu spastycznego,małogłowie oraz padaczke (Zespół Westa). Choroby te powodują ,że nie potrafię chodzić, siedzieć a nawet stabilnie utrzymać główki jednak z każdym dniem walcze o moje zdróweczko ;-) Pokazuje Wam w tym blogu moje życie..ale i tez wspaniałych ludzi...moich Aniołków których spotykam na mojej drodze zycia;-)
kontakt do mnie a raczej do mojej mamusi:
tel.692 112 143
e-mail:kacpernosal@onet.pl
oraz zapraszam na Fb -Kacper Nosal

sobota, 29 listopada 2014


FRYZJER


czesc  no i dopadł mnie FRYZJER  ciachu ciachu i na główce pusto ale jutro jade na turnusik więc musze fajowo wyglądać  Troszke rankiem marudziłem bo coś znowu w gardełku gilgotało ale magiczny dymek i lekarstewka pomogły wiec zwarty i gotowy czekam na jutrzejsza godzinke "W' gdy zabiore swój plecaczek kogutka i pojade dzielenie sie uczyc i walczyc aby robic kolejne malutkie sukcesy  te male sukcesy przynoszą wszystkim duzo radosci a mi siły do dalszej nauki;-) To dzieki wszystkim ktorzy wzieli udzial w kiermaszu moge jutro ruszac;-) no i pamiętajcie ze kiermasz nadal trwa ... mozecie zamawiać a mamcia postara sie zaraz po powrocie wszystko ogranac https://www.facebook.com/events/502353989908806/
pozdraiwam Was no i do uslyszonka mam nadzieje ze jutro ale nie wiem jak tam bedzie z internecikiem i moze sie tak stać ze parre dni nie bede tu zagladal .....buziaki w nosalki pa;-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz