Cześć. Mam na imię Kacper Nosal;-) Urodziłem się 15.03.2010 roku i od pierwszych dni swojego życia walczę z następstwami błędów lekarskich popełnionych podczas porodu. Choruje na mózgowe porażenie dziecęce w postaci cztero-kończynowego niedowładu spastycznego,małogłowie oraz padaczke (Zespół Westa). Choroby te powodują ,że nie potrafię chodzić, siedzieć a nawet stabilnie utrzymać główki jednak z każdym dniem walcze o moje zdróweczko ;-) Pokazuje Wam w tym blogu moje życie..ale i tez wspaniałych ludzi...moich Aniołków których spotykam na mojej drodze zycia;-)
kontakt do mnie a raczej do mojej mamusi:
tel.692 112 143
e-mail:kacpernosal@onet.pl
oraz zapraszam na Fb -Kacper Nosal

piątek, 23 maja 2014

zaległosci:

ŚRODA;-)


Zdjęcie: witojcie ;-)
Oj jo joj co to sie dzieje...nie uwierzycie ale chyba lato przyszło;-) Cały dzionek dziś spedziłem na polu czy tam na dworku jak kto woli ;-) Wujcio Jurek wyreanimował naszego trupka samochodzik więc mamcia zalatwiala zaległości a ja.....czas z babcia i dziadzia;-) Mogłem poszaleć po swojemu....byłem na spacerku i te zwiedzanie światu z babci rączek-uwielbiam ;-) Dzisiaj odwiedziła nas ciocia Aga z Wujciem i Dziewczynami natomiast wczoraj  ciocia Kasia -moje paczyska odmówiły posłuszeństwa mi ...gość mnie odwiedzia a ja.... ziewanko i co ....trzeba było ukąpać się no i do spanka;-) Jutro mamy z mamcia zakręcony dzionek-bedzie Wam co opowiadac a teraz zmykam ... przez te atrakcje zapomniałem o drzemce Buziaki w Nosalki;-)
Acha Wujciu JUrku-DZIEKUE za naprawe samochodziku i zapraszam na kawcie za to ;-) Jestes Fajowy-wiesz ;-) Buziaki w nosalki dla wszystkich ;-)witojcie
Oj jo joj co to sie dzieje...nie uwierzycie ale chyba lato przyszło;-) Cały dzionek dziś spedziłem na polu czy tam na dworku jak kto woli Wujcio Jurek wyreanimował naszego trupka samochodzik więc mamcia zalatwiala zaległości a ja.....czas z babcia i dziadzia;-) Mogłem poszaleć po swojemu....byłem na spacerku i te zwiedzanie światu z babci rączek-uwielbiam Dzisiaj odwiedziła nas ciocia Aga z Wujciem i Dziewczynami natomiast wczoraj ciocia Kasia -moje paczyska odmówiły posłuszeństwa mi ...gość mnie odwiedzia a ja.... ziewanko i co ....trzeba było ukąpać się no i do spanka;-) Jutro mamy z mamcia zakręcony dzionek-bedzie Wam co opowiadac a teraz zmykam ... przez te atrakcje zapomniałem o drzemce Buziaki w Nosalki;-)
Acha Wujciu JUrku-DZIEKUE za naprawe samochodziku i zapraszam na kawcie za to Jestes Fajowy-wiesz Buziaki w nosalki dla wszystkich

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz