Cześć. Mam na imię Kacper Nosal;-) Urodziłem się 15.03.2010 roku i od pierwszych dni swojego życia walczę z następstwami błędów lekarskich popełnionych podczas porodu. Choruje na mózgowe porażenie dziecęce w postaci cztero-kończynowego niedowładu spastycznego,małogłowie oraz padaczke (Zespół Westa). Choroby te powodują ,że nie potrafię chodzić, siedzieć a nawet stabilnie utrzymać główki jednak z każdym dniem walcze o moje zdróweczko ;-) Pokazuje Wam w tym blogu moje życie..ale i tez wspaniałych ludzi...moich Aniołków których spotykam na mojej drodze zycia;-)
kontakt do mnie a raczej do mojej mamusi:
tel.692 112 143
e-mail:kacpernosal@onet.pl
oraz zapraszam na Fb -Kacper Nosal

piątek, 9 maja 2014

Baj nakętasy ;-)

Witajcie ;-) Nastał dziś dzionek pożegnania się z nakrętkami które otrzymałem od Was ;-) Wujo Jurek  przyjechał do nas rankiem i dzieki pomocy kolejnego wujcia Jurka (oj ile tych wujków Jurków) i Wieśka załadowali je do samochodziku no i wyruszyly w swoją ostania podróż ;-) Dziękuje za załadunek a Wam za każda sztukę nakręteczki ;-)
Pamiętajcie jednak, że nadal zbieramy nakrętasy -słoneczko świeci coraz mocniej więc i każdy pije to jakiś soczek ,to wode z bombelkami więc pamietajcie o nakreteczce dla Mnie ;-) 

Potem wizyta wujcia Michała-troszke leniuchowałem ale przy końcówce już było w miare;-) Obiadek ,3 minutowa drzemka i niespodzianka ;-) Obwiedzili mnie dzisiaj wujkowi i ciocie. Wujo Marcin chwilke się szykował aby ładnie wyjść na foteczce a ja czekałem cierpliwie ;-) Okazało się że warto bylo-hihi Wujcio wie już jakie zabaweczki lubie. Najwięcej frajdy sprawiła mi jednak jego zabawa z wujem Mariuszem ....tacy duzi a jednak potrafią sie też bawić jak dzieci ;-)
Omawiali poważne sprawy....to o koncerciku były pogaduchy ,to o narętasach a nawet o samochodzikach..... skąd w ich główkach tyle tematów ...mi to tylko zabawa w głowie ale pewnie jak bede taki duży jak dorośli to pare słów też dopowiem ;-) Szkoda że ten czas tak szybciutko mija... trzeba było iść się ukąpać i zmykać do łóżeczka bo jutro mam bardzo interesujące spotkanko;-) Opowiem Wam nie martwice się a teraz ...buziaki wiecie w co i kolorowych snów ;-) 
15 paluszków do powrotu tatusia ;-) 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz