Cześć. Mam na imię Kacper Nosal;-) Urodziłem się 15.03.2010 roku i od pierwszych dni swojego życia walczę z następstwami błędów lekarskich popełnionych podczas porodu. Choruje na mózgowe porażenie dziecęce w postaci cztero-kończynowego niedowładu spastycznego,małogłowie oraz padaczke (Zespół Westa). Choroby te powodują ,że nie potrafię chodzić, siedzieć a nawet stabilnie utrzymać główki jednak z każdym dniem walcze o moje zdróweczko ;-) Pokazuje Wam w tym blogu moje życie..ale i tez wspaniałych ludzi...moich Aniołków których spotykam na mojej drodze zycia;-)
kontakt do mnie a raczej do mojej mamusi:
tel.692 112 143
e-mail:kacpernosal@onet.pl
oraz zapraszam na Fb -Kacper Nosal

piątek, 23 maja 2014

Piąteczek i łikendzik;-)
Cześć znajomi ;-)
Wkońcu doczekałem się łikendziku ;-)
Oj cięzki tydzień za nami ,tyle biegania ,załatwiania i do tego to słoneczko.... budzi od rana potem grzeje jak duzy kaloryfer i nie daje nawet pomyśleć o spaniu ...haha już nie jestem taki miekki żeby spać w dzień ...czasem się jeszcze zdaży ale jako Duży facet już to wyjątki ;-) Wczoraj to cały dzień tylko ćwiczonka i ćwiczonka ,następni wizyta u babci a po powrocie do domku ....mamcia zaczeła biegać dzwonic bo okazało się że wygrala bilecik na koncert "Piersi" Ja zostałem z babcia-wydałem mamci pozwolenie i zwolnienie z obowiązków no i kobitka pojechała z wujkiem Świstakiem .... haha ona już miala w głowie cwany plan ...co niektórzy juz pewnie się domyślają o co chodzi...tak tak  koncercik dla mnie no i już wstępna zgoda Zespołu jest na to aby wystapili...trzeba tylko szczegóły ustalić i będzie sie działo ;-)
Dzisiaj odpoczywanko po ćwiczonkach z wujciem na polku i opalanko ..... zapomniałem nawet o drzemce więc jako że już po koalcji zmykam spać ...buziaki w ...a dzisiaj niech beda w policzki ;-) do jutra udanej nocki pa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz